بازاریابی
-
اقتصادی
هویت بصری برند | چگونه بر تصمیم خرید تاثیر می گذارد؟
چگونه هویت بصری برند می تواند تصمیمات خرید مصرف کنندگان را تحت تأثیر قرار دهد؟ هویت بصری برند، با ایجاد تصویری ماندگار و تاثیرگذار در ذهن مخاطب، فراتر از زیبایی شناسی عمل می کند و به طور مستقیم بر احساسات،…
-
کتاب
**خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی و ارتباطات | اثر علی فلاح زاده**
خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی ( نویسنده علی فلاح زاده ) کتاب بازاریابی صنعتی و ارتباطات یکپارچه بازاریابی نوشته علی فلاح زاده، یک راهنمای جامع و تحلیلی برای درک پیچیدگی ها و پویایی های بازارهای B2B است…
-
اقتصادی
توسعه سامانه ۱۱۸ برای بازاریابی کسبوکارها در کشور
یکی از شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری خراسان سامانهای شبیه ۱۱۸ پیادهسازی کرده، با این تفاوت که این سامانه به طور خاص اطلاعات تماس، ایمیل و آدرس هر صنفی را در اختیار متقاضیان قرار میدهد. امید زینتی یکی…