تدابیر شهرداری برای قیمت سیب زمینی/ توسعه بازارهای میادین تره بار با معماری ایرانی اسلامی ادامه دارد

بختیاری زاده در جمع خبرنگاران؛

مدیر عامل سازمان میادین میوه وتره بار درباره قیمت گذاری عادلانه سیب زمینی به مواردی اشاره کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری کاماکس، مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار در حاشیه افتتاح ۱۰ بازار میوه و تره بار در تهران در جمع خبرنگاران گفت: امروز نزدیک به ۱۲ هزار متر مربع سطح خدمات گسترده تر خواهد شد. معماری ۴ بازار، ایرانی اسلامی است و قصد داریم این روند را توسعه بدهیم تا مردم راحت تر خدمات را دریافت کنند. در حال حاضر ۳۱۵ بازار فعال در سازمان داریم.
وی با بیان اینکه این ۱۰ بازار، ۱۰ محله شهر را پوشش میدهند، گفت: مردم میتوانند از خدمات آن بهره ببرند. ما میخواهیم با کمک شهرداران مناطق در مناطق دیگری که بازار ندادیم بازار افتتاخ کنیم.
بختیاری زاده ادامه داد: امروز در همه نقاط شهر افتتاح داریم؛ دو بازار در منطقه ۴، یک بازار در منطقه ۲۲، یک بازار در منطقه ۱۰، دو بازار در منطقه ۵، یک بازار در منطقه ۲۰. در حال حاضر روند توسعه بازارها متوقف نشده و پروژههایی داریم که برخیها تا پایان سال و برخی دیگر در ابتدای سال آینده افتتاح میشود. با کمک شهرداری تهران زمینهایی را برای توسعه در نظر خواهیم گرفت.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار گفت: در تلاش هستیم تا پایان سال دو یا سه بازار دیگر افتتاح شود. اکنون ۱۱ بازار در حال ساخت داریم و تلاش داریم در بیش از ۹۰ محلهای که بازار نداریم این کار را انجام دهیم. تمام تلاشمان را میکنیم اما بحث تامین زمین یکی از عاملهای محدود کننده است چرا که باید این زمینها شرایط مناسبی مثل دسترسیها، جمعیت محله و پارامترهای دیگر داشته باشند.
وی ادامه داد:تمام تلاش ما این است که سیب زمینی باکیفیت باشد. سیب زمینی پاک شده و درجه یک در میادین عرضه میشود. سازمان میادین با همکاری سازمان تعاون روستایی اقدام به حذف واسطهها کرده است تا سیب زمینی با قیمت عادلانه عرضه شود و جلوی سودجوییها گرفته و قیمت مناسب تر شود.
آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تدابیر شهرداری برای قیمت سیب زمینی/ توسعه بازارهای میادین تره بار با معماری ایرانی اسلامی ادامه دارد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تدابیر شهرداری برای قیمت سیب زمینی/ توسعه بازارهای میادین تره بار با معماری ایرانی اسلامی ادامه دارد"، کلیک کنید.