۹ هزار و ۵۰۰ قطعه سکه فروخته شد – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان

۹ هزار و ۵۰۰ قطعه سکه فروخته شد - خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری کاماکس، امروز چهارشنبه ۲۵ مهرماه، در جلسه بیست و سوم حراج سکه طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران، ۹ هزار و ۵۳۹ قطعه سکه طلا، شامل چهار هزار و ۷۳۶ قطعه ربع سکه، دو هزار و ۸۰۰ قطعه نیم سکه و دو هزار و سه قطعه تمام سکه، به متقاضیان اختصاص داده شد.

در این حراج از مجموع هفت هزار و ۵۵۳ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده، چهار هزار و ۷۳۶ قطعه با میانگین قیمت ۱۷ میلیون و ۳۲۸ هزار تومان به متقاضیان تخصیص داده شد.

همچنین، از مجموع پنج هزار و ۲۲۰ قطعه نیم سکه ثبت سفارش شده، دو هزار و ۸۰۰ قطعه با میانگین قیمت ۲۶ میلیون و ۷۲۳ هزار تومان و در حراج تمام سکه نیز از پنج هزار و ۸۳۵ قطعه سکه ثبت سفارش شد، دو هزار و سه قطعه با میانگین قیمت ۴۹ میلیون و ۹۹۷ هزار تومان به برندگان حراج اختصاص داده شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۹ هزار و ۵۰۰ قطعه سکه فروخته شد – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۹ هزار و ۵۰۰ قطعه سکه فروخته شد – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.