تصویب و ابلاغ طرح جامع بازنگری شهری لامرد – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان

تصویب و ابلاغ طرح جامع بازنگری شهری لامرد - خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری کاماکس، به نقل از روابط عمومی شهرداری لامرد علی محمودی سه‌شنبه با اشاره به تلاش کارشناسان متولی به منظور تکمیل و تصویب طرح جامع شهر لامرد گفت: طرح بازنگری طرح جامع شهر لامرد، پس از گذشت بیش از یک دهه با طی فراز و نشیب‌های گوناگون، با افزایش ۳۳۳ هکتاری به مساحت محدوده شهر به منظور تأمین خواسته‌های به حق شهروندان و متعادل سازی و مساوات در ارائه خدمات با نگاه به آینده صنعتی و افق توسعه‌ای شهر لامرد به تصویب و ۲۲ مهرماه برای اجرا ابلاغ شد.

وی با توجه به اهمیت تصویب و ابلاغ این طرح مهم شهرسازی ادامه داد: امید است در آینده نزدیک، سایر طرح‌های مکمل و مورد نیاز شهر از جمله طرح تفصیلی و طرح بازآفرینی شهری در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری، طرح دفع آب‌های سطحی نیز که در دستور کار این شهرداری قرار دارند در کوتاه‌ترین زمان ممکن تهیه و تصویب شود.

شهردار لامرد افزود: اجرای این طرح منشأ خیر و آبادانی برای مردم شهر لامرد خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تصویب و ابلاغ طرح جامع بازنگری شهری لامرد – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تصویب و ابلاغ طرح جامع بازنگری شهری لامرد – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.