خط قرمز ما امنیت مردم است

خط قرمز ما امنیت مردم است

کاماکس/لرستان رئیس دادگستری بروجرد گفت: خط قرمز ما امنیت مردم است.

امیررضا صارمی امروز ۲۴ مهرماه در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری و دادستان بروجرد که در سالن جلسات علامه شهیدی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: همه به جایگاه این دستگاه قضایی واقف هستند و آنچه موجب افتخار است اینکه رئیس دستگاه قضایی توسط رهبری انتخاب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در سند تحول دستگاه قضایی، مطالبات مردم گنجانده شده که یکی بحث امنیت بوده و خط قرمز ما امنیت مردم است و کسانی که با رفتار خود این امنیت را مخدوش کنند مورد برخورد قرار می‌گیرند.

رئیس دادگستری بروجرد تصریح کرد: اگر بخواهیم در امورات مردم کار کنیم باید از همه دستگاه‌ها کمک گرفت و پیشگیری فقط مختص دستگاه قضایی نیست بلکه همه می‌توانند نقش‌آفرین باشند.

گودرز امرایی دادستان جدید بروجرد نیز در این مراسم گفت: سند تحول شاخص‌هایی را برای ما تعیین کرده است و نقشه راه و سیاست راه است که اجرای کامل همه شاخص‌ها مدنظر است و تحولی ایجاد خواهیم کرد تا رتبه برتری را کسب کنیم.

وی بیان کرد: رضایتمندی مردم از اهداف ماست و همچنین احقاق حقوق عامه در دستور کار است لذا وحدت در کار و تعامل با دستگاه‌ها منجر به نتیجه می‌شود، علاوه بر این نیز برخورد با ترک فعل مدیران و مبارزه با فساد را در دستور کار داریم.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات خیرعلی کرمی عالم رئیس دادگستری و سجاد بیرانوند دادستان سابق بروجرد تجلیل به عمل آمد.

پایان خبر کاماکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خط قرمز ما امنیت مردم است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خط قرمز ما امنیت مردم است"، کلیک کنید.