شرایط برای حفظ عنوان پایتخت تئاتر در مریوان فراهم شود

شرایط برای حفظ عنوان پایتخت تئاتر در مریوان فراهم شود

کاماکس/کردستان عضو شورای اسلامی شهرستان مریوان با اشاره به اهمیت اجرای برنامه های فرهنگی و مردم محور در شهر مرزی مریوان، گفت: شرایط باید برای حفظ و تقویت هنر تئاتر و عنوان پایتخت تئاتر خاورمیانه بودن مریوان فراهم شود.

ذکریا یوسفی در گفت و گو با کاماکس با اشاره به اهمیت ایجاد شور و نشاط در جامعه اظهار کرد: مریوان به عنوان یک شهر مرزی در کردستان امروز به واسطه میزبانی از هنرمندان تئاتر جهان شور و نشاط زیبایی را بین مردم خود شاهد است.

 وی افزود: جشنواره تئاتر خیابانی امسال مردم محور بوده و کاملا به صورت مردمی و با کمک نیروی مردم در حال اجرا است و شهرداری و شورای شهر مریوان هم زمینه را برای برگزاری هرچه باشکوه تر این جشنواره فراهم کرده اند.

عضو شورای اسلامی شهر مریوان، ایجاد شور و نشاط اجتماعی با اجرای برنامه های فرهنگی در مریوان را از اهداف اصلی شورای شهر اسلامی این شهر دانست و بیان کرد: مجموعه شورای اسلامی شهر مریوان بدون هیچ چشم داشتی شرایط را برای هرچه بهتر برگزار کردن جشنواره تئاتنر خیابانی مریوان فراهم کرده و تمام تلاشش و توان خود را برای میزبانی از هنرمندان و گردشگران به کار گرفته است.

وی یادآور شد: امید است که با تلاش همگان مریوان باید بتواند همواره میزبان همیشگی جشنواره تئاتر خیابانی در خاورمیانه باشد و عنوان پایتخت تئاتر خود را حفظ و تقویت کند.

پایان خبر کاماکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شرایط برای حفظ عنوان پایتخت تئاتر در مریوان فراهم شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شرایط برای حفظ عنوان پایتخت تئاتر در مریوان فراهم شود"، کلیک کنید.