چهارمین محموله دارویی هلال احمر ایران به لبنان رسید

چهارمین محموله دارویی هلال احمر ایران به لبنان رسید

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از انتقال ۳ تن محموله دارویی هلال احمر ایران به لبنان خبر داد.

به گزارش کاماکس، بابک محمودی درباره این محموله اظهار کرد: چهارمین محموله هلال احمر ایران برای مردم لبنان و غزه شامل داروهای اضطراری و داروهای مورد نیاز نوزادان و کودکان به لبنان ارسال شد.

محمودی با اشاره به اینکه هلال احمر ایران پس از مورد هدف قرار گرفته شدن بیمارستان در مرز لبنان و سوریه درصدد راه‌اندازی بیمارستان جدید برای ارائه خدمات بشر دوستانه به مردم لبنان است، افزود: این بیمارستان جدید با فاصله ۴۰ کیلومتری از بیمارستان قبلی در حال تجهیز است.

وی از حضور ۱۱ امدادگر هلال احمر به منظور برپایی این بیمارستان خبر داد و گفت:‌ در روزهای آینده نیز متخصصان و تجهیزات لازم برای برپایی این بیمارستان به لبنان اعزام می‌شود.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: چهارمین محموله امدادی هلال احمر ایران برای مردم غزه و لبنان از محل کمک های مردمی خریداری شده بود. محموله کمک‌های مردم ایران حاوی اقلام بهداشتی و زیستی است که توسط جمعیت هلال احمر جمع‌آوری شده بود، روز جمعه ۱۳ کاماکس به لبنان ارسال شد.

پایان خبر کاماکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "چهارمین محموله دارویی هلال احمر ایران به لبنان رسید" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "چهارمین محموله دارویی هلال احمر ایران به لبنان رسید"، کلیک کنید.