آغاز عملیات اجرایی بزرگ‌ترین بازارچه ماهی غرب کشور در خرم‌آباد – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان

آغاز عملیات اجرایی بزرگ‌ترین بازارچه ماهی غرب کشور در خرم‌آباد - خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار کاماکس، کیارش بیرانوند در سخنانی، اظهار داشت: عملیات اجرایی بزرگ‌ترین بازارچه ماهی غرب کشور با سفر رئیس سازمان شیلات کشور به لرستان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی و برنامه‌ریزی کامل برای حضور رئیس سازمان شیلات ایران، رئیس اوقاف کل کشور و هیئت همراه به استان اظهار کرد: روز یکشنبه عملیات اجرایی بزرگ‌ترین بازارچه و مراکز آموزش طبخ آبزیان غرب کشور با حضور رئیس سازمان شیلات کشور افتتاح می‌شود.

مدیرکل شیلات لرستان، افزود: بازدید از مجتمع‌های «دو آب» از برنامه‌های سفر رئیس سازمان شیلات به استان است.

بیرانوند، گفت: بازدید از مجتمع «احرار» و مرکز اصلاح نژاد ماهی قزل‌آلا با همکاری دانشگاه اصفهان شهرستان سلسله و پروژه‌های خاویاری فعال شهرستان پلدختر از دیگر برنامه‌های سفر رئیس سازمان شیلات کشور به استان است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز عملیات اجرایی بزرگ‌ترین بازارچه ماهی غرب کشور در خرم‌آباد – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز عملیات اجرایی بزرگ‌ترین بازارچه ماهی غرب کشور در خرم‌آباد – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.