خداحافظی با نسل قدیم دانشکده‌ها/ ساختار جدید در سامانه ساجد ایجاد می‌شود

در همایش معاونان دانشگاه آزاد مطرح شد؛

خداحافظی با نسل قدیم دانشکده‌ها ساختار جدید در سامانه ساجد ایجاد می‌شود

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: به‌زودی ساختار جدید دانشکده‌ها در سامانه ساجد ایجاد می‌شود و از نسل قدیم دانشکده‌ها به نسل جدید منتقل خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار کاماکس، محمد علی‌اکبری معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی در همایش دوروزه معاونان آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد برگزار شد به مدیران سازمانی و معاونان آموزشی واحد‌های دانشگاهی توصیه کرد از امکانات، ابتکارات و توانمندی‌های این واحد دانشگاهی بازدید کرده و ایده‌های خوبی که مورد استقبال سازمان مرکزی دانشگاه بوده را در واحد دانشگاهی خود اجرا کنند.

ساختار جدید در سامانه ساجد ایجاد می‌شود

وی عنوان کرد: دانشکده‌ها و گروه‌های جدید در سطح معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی مصوب شدند و دانشکده‌های قبلی به‌طور کامل از رده خارج خواهند شد و این کلیدواژه تحول بوده که به‌زودی ساختار جدید در سامانه ساجد ایجاد می‌شود و از نسل قدیم دانشکده‌ها به نسل جدید منتقل خواهیم شد.

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در ساختار جدید ۲۵ درصد کار آموزشی حرفه‌ای و ۷۵ درصد کار پژوهشی خواهیم داشت و این یعنی پژوهش محور و آموزش حرفه‌ای قوی در دانشگاه آزاد اسلامی. این  دانشگاه از کار حرفه‌ای متناسب با رشته استقبال می‌کند و واحد‌های دانشگاهی به‌سرعت بر اساس آمایش منطقه و توانمندی‌های واحد خود این مسیر را طراحی و اجرا کنند. در ترم جدید دانشکده‌ها اولویت خواهند بود و دانشکده‌های قدیم به‌زودی تبدیل خواهند شد.

ساختار جدید در سامانه ساجد ایجاد می‌شود

اکبری درباره ساختار جدید این معاونت اضافه کرد: گروه‌های کشوری و استانی به‌صورت جدی دنبال و اجرا می‌شود و به‌زودی برد‌های تخصصی در گروه‌ها ایجاد خواهند شد که فقط در جزئیات علمی دخالت خواهند کرد و صرفاً کار دانشی انجام می‌دهند.

وی مطرح کرد: در سطح معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی ۱۵۰ نفر هیئت علمی وابسته خواهیم داشت که تا این لحظه فقط دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد ظرفیت خود را تکمیل کرده و سایر واحد‌های دانشگاهی باید از این ظرفیت استفاده و هرچه زودتر ساختار خود را تکمیل کنند.

ساختار جدید در سامانه ساجد ایجاد می‌شود

فرید نعیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد نیز درباره مفهوم کلیدواژه دانش شهر و ترسیم آینده آن در این واحد دانشگاهی توضیح داده و شرایط حال و آینده و چشم‌انداز ۱۴۵۰ را تشریح کرد.

ساختار جدید در سامانه ساجد ایجاد می‌شود

به گزارش کاماکس، در ادامه این همایش دو روزه مدیران و کارشناسان حوزه معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی درباره مسائل تخصصی این حوزه به ایراد سخن پرداختند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خداحافظی با نسل قدیم دانشکده‌ها/ ساختار جدید در سامانه ساجد ایجاد می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خداحافظی با نسل قدیم دانشکده‌ها/ ساختار جدید در سامانه ساجد ایجاد می‌شود"، کلیک کنید.