عراقچی: دشمن صهیونیستی از آینده‌ نگران باشد

عراقچی: دشمن صهیونیستی از آینده‌ نگران باشد

وزیر امور خارجه ایران با اشاره به شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان توسط رژیم صهیونیستی، گفت «دشمن صهیونیستی از اینکه ضربه‌ای زده خوشحال نباشد بلکه نگران باشد از آینده‌ای که در انتظار آن‌هاست».

به گزارش کاماکس، «سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دوشنبه شب و بعد از دیدار با «عبدالله صفی‌الدین» نماینده حزب‌الله در تهران گفت: امروز خدمت دوستان رسیده‌ایم که به عنوان وزیر خارجه ایران، شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت بگوییم؛ اول به ملت ایران و بعد لبنان و دوستانمان در حزب‌الله لبنان و همه رزمندگان حزب‌الله.

عراقچی که در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد، ادامه داد: معتقدیم که خون شهید نصرالله حتی بیشتر از حضور این شهید اثرگذار خواهد بود و دشمنان غافل هستند که سلاح اصلی ما خون شهید است و ابزارهای دیگر دنیوی هستند.

او با بیان اینکه «آنچه که ما و شیعه را در طول تاریخ به عظمت رسانده خون شهدا بوده است»، گفت: این موضوع از خون اباعبدالله حسین (ع) شروع می‌شود و تا آخرین شهید ما سید حسن نصرالله ادامه پیدا می‌کند».

در حال تکمیل…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عراقچی: دشمن صهیونیستی از آینده‌ نگران باشد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عراقچی: دشمن صهیونیستی از آینده‌ نگران باشد"، کلیک کنید.