وقوع سیلاب در محور روستایی ناریان شهرستان طالقان – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان

وقوع سیلاب در محور روستایی ناریان شهرستان طالقان - خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری کاماکس، حسین السا گفت: بر اثر بارش شدید باران از شب گذشته، از ساعت ۵:۳۰ بامداد امروز شاهد وقوع سیلاب و روان شدن گل و لای در ۶ نقطه از محور روستایی جوستان به ناریان و انسداد ۲ نقطه در محدوده دیزان بودیم.

وی افزود: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی و آماده باش راهداران شهرستان طالقان در سطح محورهای مواصلاتی به ویژه راه‌های کوهستانی، عوامل راهداری در ساعات اولیه برای پاکسازی این محور اعزام و با حضور به موقع راهداران مسیر بازگشایی و پاکسازی شد.

سرپرست راهداری طالقان بیان کرد: با توجه به احتمال تداوم بارش‌ها، توصیه می‌شود شهروندان و رانندگان قبل از مسافرت با سامانه تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان از وضعیت راه‌ها اطلاع حاصل کنند.

در حاضر در شهرستان طالقان شاهد جوی آرام هستیم و عبور و مرور در محورهای مواصلاتی عادی و روان است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وقوع سیلاب در محور روستایی ناریان شهرستان طالقان – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وقوع سیلاب در محور روستایی ناریان شهرستان طالقان – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.