نخست‌وزیر هند به اوکراین سفر می‌کند

نخست‌وزیر هند به اوکراین سفر می‌کند

انتظار می‌رود نارندرا مودی نخست‌وزیر هند، بین ۳۱ مرداد و دوم شهریور و یک ماه پس از دیدار با ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه، به کی‌یف پایتخت اوکراین سفر کند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری کاماکس، پیش از این، نارندرا مودی و ولادیمیر زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین، در ماه مه (اردیبهشت) در حاشیه اجلاس سران هفت کشور بزرگ صنعتی موسوم به G-7 در ژاپن دیدار کرده و درباره تجارت و گسترش روابط دوجانبه گفت‌وگو کرده بودند. همچنین تماس‌های تلفنی متعددی بین آن‌ها درباره جنگ در اوکراین انجام گرفته است.

انتظار می‌رود که دیدار مودی با مقامات اوکراین برای اطمینان خاطر شرکای غربی هند باشد. زلنسکی دیدار مودی و پوتین در ماه گذشته را یک ناامیدی بزرگ و ضربه‌ای ویرانگر به تلاش‌های صلح توصیف کرده بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نخست‌وزیر هند به اوکراین سفر می‌کند" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نخست‌وزیر هند به اوکراین سفر می‌کند"، کلیک کنید.