شهردار قزوین در آیین تجلیل از خبرنگاران:از حاشیه دوری کنید

به گزارش خبرگزاری کاماکس از قزوین؛ مهدی صباغی، شهردار قزوین در آیین تجلیل از خبرنگاران که با حضور رییس و اعضای شورای شهر قزوین و اصحاب رسانه استان در مجموعه فرهنگی تئاتر شهر برگزار شد، گفت: شهر پویا به دست خبرنگاران ساخته می شود زیرا تحلیل های سازنده و رساندن اخبار به گوش مسئولان و برجسته کردن اخبار توسط آن ها صورت می گیرد.

وی افزود: از خبرنگاران انتظار داریم موضوعات شهری را منصفانه رصد کنند و از حواشی فاصله بگیرند و و بازوی توانمندی برای مسئولان به ویژه مدیران شهری باشند.

صباغی تصریح کرد: سعی می کنیم رضایت مردم جلب و آرامش در شهر برقرار شود و با اینکه در خیلی مسائل می توانیم جواب دهیم اما برای اینکه آرامش جامعه بر هم نخورد سکوت کرده ایم و دنبال حاشیه سازی نیستیم.

شهردار قزوین تاکیدکرد: تکمیل طرح های نیمه تمام، توجه به مناطق کم برخوردار و کاهش ترافیک شهری اولویت مدیریت شهری می باشد و امسال احداث دو سالن ورزشی در جنوب شهر در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه وامدار کسی نیستم و می خواهم خدمت کنم، اظهارکرد: از رسانه ها می خواهیم با قلم های خود مشکلات موجود را انعکاس داده و به گوش ما برسانند و از این پس هر شش ماه یک نشست مطبوعاتی برگزار می شود تا سخنان شما را بشنویم و از آن برای توسعه شهر استفاده کنیم.

شهردار قزوین در آیین تجلیل از خبرنگاران:از حاشیه دوری کنید

در ادامه مراسم با اهدای لوح تقدیر به خبرنگاران از تلاش های آنان در عرصه اطلاع رسانی و بیان انتقادات و طرح مسائل و مشکلات شهری قدردانی شد.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهردار قزوین در آیین تجلیل از خبرنگاران:از حاشیه دوری کنید" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهردار قزوین در آیین تجلیل از خبرنگاران:از حاشیه دوری کنید"، کلیک کنید.