۲ فوتی بر اثر سانحه رانندگی در محور دزفول به شوشتر – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان

۲ فوتی بر اثر سانحه رانندگی در محور دزفول به شوشتر - خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار کاماکس، رضا معمارزاده صبح امروز یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در ساعت ۶ صبح امروز یک شنبه (۳۱ تیرماه) یک دستگاه خودروی سواری تیبا با دستگاه کامیون، در محور دزفول به شوشتر با هم برخورد کردند.

رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی دزفول افزود: بر اثر این سانحه رانندگی که علت آن توسط پلیس راه در حال بررسی است، ۲ سرنشین خودروی تیبا در دم جان باختند.

وی ضمن تأکید بر اهمیت استاندارد سازی جاده‌ها و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، ادامه داد: نیروهای اورژانس بلافاصله پس از اطلاع از حادثه به محل اعزام شدند و تلاش کردند تا به مصدومان کمک کنند، اما شدت حادثه به حدی بود که ۲ سرنشین تیبا در دم جان باختند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۲ فوتی بر اثر سانحه رانندگی در محور دزفول به شوشتر – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۲ فوتی بر اثر سانحه رانندگی در محور دزفول به شوشتر – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.