5 دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید باهنر برگزار می شود – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان

5 دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید باهنر برگزار می شود - خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری کاماکس، سید محمد شفیعی معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان تهران اعلام کرد: 5 دادگاه علنی برخط در شعبه 116 مجتمع قضایی شهید باهنر به ریاست قاضی حسن سهرابی برگزار می شود.

شفیعی در این رابطه اظهار داشت: این دادگاه ها که از ساعت 8 صبح آغاز می شود به ترتیب با موضوعات، الزام به ایفای تعهد و تنظیم سند ملکی، مطالبه وجه، ابطال سند و جلب ثالث به صورت علنی برخط رسیدگی خواهد شد.

وی با اشاره اینکه برگزاری دادگاه های علنی برخط در مسیر تحول و تعالی و در اجرای برنامه های ابلاغی رییس کل دادگستری استان تهران مورد پیگیری و اجرا قرار دارد گفت: علاقه مندان به مباحث حقوقی و قضایی، دانشجویان و محققان و اصحاب دعوی می توانند از طریق نشانی http://skyroom.teh-jud.ir/ch/alani-tehran این دادگاه را به صورت بر خط مشاهده کنند.

معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان تهران در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری تمامی دادگاه های علنی برخط دادگستری استان تهران از طریق تارنمای رسمی دادگستری با نشانی https://dadgostari-th.eadl.ir اطلاع رسانی می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "5 دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید باهنر برگزار می شود – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "5 دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید باهنر برگزار می شود – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.