پیام تسلیت مدیرکل کمیته امداد اصفهان در پی شهادت رییس جمهور – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان

پیام تسلیت مدیرکل کمیته امداد اصفهان در پی شهادت رییس جمهور - خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری کاماکس، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، شهادت حضرت آیت الله سید ابراهیم رییسی را که در حین خدمت به محروم ترین نقاط کشور، رخداد تسلیت گفت و اظهار داشت: ما به فرمایش مقام معظم رهبری که اشاره داشتند؛ “ملت ایران اصلاً نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نخواهد آمد و کارها منظم پیش خواهد رفت”، ایمان داریم..

در متن پیام مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان آمده است: روح بلند خادم آستان حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، خادم شریف ملت ایران، ریاست محترم جمهور حضرت آیت الله شهید سید ابراهیم رییسی به ملکوت اعلی پیوست.

اینجانب این مصیبت بزرگ را به وجود مبارک حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای و ملت شریف و پرافتخار ایران تسلیت عرض نموده، رضوان الهی برای شهدا، آرامش و شکیبایی برای بازماندگان و همبستگی و بهروزی برای مردم عزیز آرزومندم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیام تسلیت مدیرکل کمیته امداد اصفهان در پی شهادت رییس جمهور – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیام تسلیت مدیرکل کمیته امداد اصفهان در پی شهادت رییس جمهور – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.