تاثیر امواج ناپایدار جوی در کهگیلویه و بویراحمد – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان

تاثیر امواج ناپایدار جوی در کهگیلویه و بویراحمد - خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان

ولی بهره مند در گفت و گو با خبرنگار کاماکس، افزود: با توجه به بررسی نقشه های پیش یابی و الگوهای مختلف جوی، همچنان تا صبح جمعه تحت تاثیر امواج ناپایدار جوی قرار داریم.

وی ابراز داشت: این ناپایداری ها سبب رگبار باران، رعدوبرق، افزایش وزش باد و در قلل مرتفع بارش برف خواهد شد.

بهره مند گفت: از بعد از ظهر جمعه تا اواسط هفته بعد جو آرامی همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان به وضع کلی هوا استان اشاره کرد و گفت: برای امروز آسمان استان نیمه ابری تا تمام ابری از بعد از ظهر گاهی همراه با رگبار باران و رعدوبرق در قلل مرتفع بارش برف در برخی مناطق گاهی بارش تگرگ و افزایش وزش باد همراه است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تاثیر امواج ناپایدار جوی در کهگیلویه و بویراحمد – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تاثیر امواج ناپایدار جوی در کهگیلویه و بویراحمد – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.