بازگشت سقف قرارداد به لیگ برتر فوتبال با مصوبه هیات رییسه – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان

بازگشت سقف قرارداد به لیگ برتر فوتبال با مصوبه هیات رییسه - خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری کاماکس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی محمدنبی، نایب رییس فدراسیون گفت: با توجه به اهمیت برگزاری مستمر جلسات کارگروه نظارت بر مسابقات در هفته های پایان لیگ فوتبال، جلسات مختلفی را برگزار و در این زمینه موارد به شرح ذیل تصمیم گیری شد:

1- در این نشست که با حضور مسوولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد درباره برگزاری جشن برترین های لیگ فوتبال مواردی مورد بحث قرار گرفت که در نهایت مقرر شد تا این مراسم در زمان مشخص که تاریخ آن متعاقباً اعلام می شود، برگزار شود.

2- مقرر شد تا پس از پایان برگزاری هر رقابت در سطح لیگ کشور، کلیه مسابقات توسط اعضای کمیته ذیربط آنالیز و گزارش آن ارایه شود.

3- گزارش های اعلامی به ارکان قضایی فدراسیون از سوی سازمان لیگ فوتبال باید پیگیری شود. همچنین مقرر شد تا قراردادهای منعقده باشگاه ها با بازیکنان، مربیان و سایر دست اندرکاران به روز رسانی شود.

4- دوره های توانمندسازی مدیریت باشگاه ها در دستور کار قرار گرفت و اجرایی خواهد شد.

5- دستورالعمل پیشنهادی کارگروه ناظر بر قراردادها و سقف بودجه که به تایید هیات رییسه سازمان لیگ رسیده است، مقرر شد تا در اولین جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال مطرح و اتخاذ تصمیم شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازگشت سقف قرارداد به لیگ برتر فوتبال با مصوبه هیات رییسه – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازگشت سقف قرارداد به لیگ برتر فوتبال با مصوبه هیات رییسه – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.