پاداش یک و نیم میلیاردی فدراسیون کشتی به 9 مدال آور رقابت های جهانی

پاداش یک و نیم میلیاردی فدراسیون کشتی به 9 مدال آور رقابت های جهانی

فدراسیون کشتی مجموعا یک و نیم میلیارد تومان پاداش به 9 مدال آور رقابت های جهانی 2023 صربستان اهداء کرد.

به گزارش کاماکس، مبلغ یک و نیم میلیارد تومان به 9 مدال آور رقابت های کشتی آزاد و فرنگی جهان در سال 2023 میلادی توسط فدراسیون کشتی اهداء شد.

برای تیم ملی کشتی آزاد زارع مدال طلا، حسن و امیرمحمد یزدانی مدال نقره و نخودی مدال برنز و برای تیم ملی کشتی فرنگی میرزازاده مدال طلا، مهمدی مدال نقره،  ساروی، محمدرضا گرایی و دادمرز مدال برنز کسب کردند.

پیش از این نیز پاداش و حقوق ماهانه مصوب فدراسیون به مدال آوران جهانی به ترتیب برای مدال های طلا، نقره و برنز 500، 200 و 100 میلیون تومان و ماهانه 30، 15 و 10 میلیون تومان اهدا شده بود.

پایان خبر کاماکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پاداش یک و نیم میلیاردی فدراسیون کشتی به 9 مدال آور رقابت های جهانی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پاداش یک و نیم میلیاردی فدراسیون کشتی به 9 مدال آور رقابت های جهانی"، کلیک کنید.