دستگیری 798 سارق در اسلامشهر

دستگیری 798 سارق در اسلامشهر

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری 798 سارق از ابتدای سالجاری تا کنون در این شهرستان خبرداد.

به گزارش کاماکس، سرهنگ محمدرضا علیزاده در تشریح جزییات این خبر گفت: به دنبال تماس های مردمی با مرکز فوریت های پلیسی 110 و درخواست برای برخورد با پدیده سرقت در شهرستان اسلامشهر، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیم های ویژه از ماموران پلیس قرار گرفت و در همین راستا نیز چندین طرح برای دستگیری سارقان و مالخران به اجرا درآمد. 

وی افزود: در این راستا با اجرای طرح های انتظامی و امنیت محله محور از ابتدای سال جاری تاکنون با اقدامات انجام شده از سوی ماموران 798سارق اماکن خصوصی، محتویات خودرو و قاپ زن  و همچنین مالخر اموال مسروقه دستگیر شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه متهمان به صدها فقره سرقت اعتراف کرده اند، گفت: برای این افراد پرونده قضایی تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده اند. همچنین طرح های پلیس برای برخورد با سارقان و مالخران همچنان ادامه خواهد داشت.

پایان خبر کاماکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری 798 سارق در اسلامشهر" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری 798 سارق در اسلامشهر"، کلیک کنید.