هات چاکلت گانودرما دکتر بیز

قهوه هات چاکلت گانودرما دکتر بیز یکی از محصولات وبسایت آقای بیز است که دارای خواص و فواید فوق العاده ای است. این نوشیدنی با دارای دارا بودن عصاره فراوری شده قارچ گانودرما در خود دارای طعم بسیار دلپذیری است؛ که ترکیبی خامه ای از شکلات و گانودرما است. به دلیل استفاده از کاکایو کوکوآ در این هات چاکلت، این محصول فاقد کافیین می باشد و برای افرادی که نمی توانند کافیین مصرف کنند نیز قابل استفاده است. این نوشیدنی گزینه ای مناسب برای بهبود کیفیت خواب می باشد چون خاصیت آرامبخشی دارد. هر بسته از این محصول دارای 20 ساشت پودر شکلات داغ می باشد. شما می توانید این کالا را در فروشگاه با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت هم به صورت آنلاین و هم به صورت تلفنی سفارش دهید و آن را درب منزل خود تحویل بگیرد.

هات چاکلت گانودرما دکتر بیز

قهوه فوری گانودرما هات چاکلت گانودرما دکتر بیز

شکلات داغ گانودرما آقای بیز یکی از محصولات بسیار خوشمزه و مقوی است که می توانید به راحتی بعد از یک روز کاری آن را در آرامش میل کنید. این نوشیدنی از شکلات غلیظ و عصاره گانودرما تشکیل شده است. پودر موجود در بسته های هات چاکلت گانودرما دکتر بیز حاوی پودر شکلات فراوری شده از کاکایو کوکوآ، کافی میت، پودر شکر و عصاره گانودرما می باشد. این محصول حاوی ترینویید ها و اسید آمینه های مختلفی است، به همین دلیل برای تمام افراد مخصوصا ورزشکاران بسیار مناسب است. هات چاکلت گانودرما به دلیل اینکه فاقد کافیین است، برای افراد با منع مصرف کافین نیز قابل مصرف می باشد. شرکت بیز با تولیدات خود امکان مصرف قارچ گانودرما و دیابت را به اشکال مختلف برای علاقه مندان به این قارچ فراهم کرده است.

خواص هات چاکلت گانودرما

  • استفاده مداوم از هات چاکلت گانودرما با رقیق کردن خون، احتمال بروز سکته را کاهش می دهد.
  • ضد استرس
  • آرامبخش
  • باعث افزایش کیفیت خواب می شود
  • افزایش ایمنی بدن بخصوص در دستگاه تنفس
  • بهبود کیفیت پوست
  • پاکسازی کبد از سموم
  • مناسب برای کبد چرب
  • تنظیم فشار خون

محصولات گانودرما آقای بیز، به صورت کلی به ورزشکاران توصیه می شود. هات چاکلت گانودرما برای ورزشکاران می تواند به عنوان مکمل غذایی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین، ورزشکارانی که تمایل به افزایش وزن دارند، این محصول می تواند کمک کننده خوبی برایشان باشد. قارچ گانودرما یکی از شگفت انگیز ترین گیاهان دارویی شناخته شده می باشد؛ هات چاکلت یک نوشیدنی بسیار محبوب است. مصرف به اندازه و درست هات چاکلت، با اکسیژن رسانی بهتر به مغز باعث بهبود عملکرد آن می شود و در طولانی مدت نیز خاصیت ضد افسردگی دارد. هات چاکلت گانودرما علاوه بر خواص ذکر شده دارای فواید منحصر به فردی نیز هست که در ادامه آنها را بیان می کنیم.

که از زمان گذشته در آسیای شرقی مورد استفاده قرار گرفته است اما به دلیل اینکه قارچ کمیابی می باشد بسیار گرانبها بوده است و فقط اشراف توانایی مصرف آن را داشته اند .این قارچ قرمز رنگ به دلیل فواید زیادی که دارد به عنوان پادشاه گیاهان دارویی شناخته می شود. قارچ گانودرما دارای انواع مختلفی است که همه ی آنها مصرف خوراکی ندارند. درنظر داشته باشید که استفاده سرخود از این قارچ ممکن است عوارض زیادی به دنبال داشته باشد. از عواض مصرف قارچ گانودرما برای کبد چرب به صورت خام و یا به شیوه های غیر استاندارد می توان به تشدید خونریزی و التهاب های بدن اشاره کرد. همچنین با بروز مشکلات گوارشی باعث اسهال خونی نیز می شود. خوشبختانه این روزها محصولات باکیفیتی از این قارچ تولید شده که در مقایسه با کالا های دیگر دارای عوارض بسیار کمتری است.

وبسایت آقای بیز برای علاقه مندان به این قارچ، فقط به تولید هات چاکلت گانودرما بسنده نکره است. در همین راستا ما در فروشگاه آقای بیز انواع قهوه های گانودرما را در کنار شکلات داغ آن، جهت خرید شما عزیزان موجود کرده ایم. هر کدام از این محصولات دارای طعم و خواص منحصر به فردی هستند که شما می توانید بر حسب نیاز و علاقه خود آنها را از فروشگاه ما با بالاترین کیفیت تهیه کنید. این محصول دارای 20 ساشت در یک بسته است، که شما عزیزان برای مصرف آنها می توانید ابتدا آب را جوش آورید سپس پودر موجود در یک ساشت را در یک فنجان خالی کنید و در نهایت آبجوش را در فنجان بریزید. حال آنرا میل کنید.

محصولات گانودرما به محض ورود به بازار با طرفداران زیادی روبرو شد. همین موضوع باعث شد افراد سودجو با تولید و وارد کردن اجناس فیک به این بازار، امنیت خرید علاقه مندان به خطر بیوفتد. فروشگاه آقای بیز یکی از نمایندگی های معتبر فروش محصولات آقای بیز در شهر های تهران و کرج است؛ که جهت خریدی امن و رضایت بخش برای کسانی که تمایل به تهیه این محصولات دارند، بخش فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کرده است. شما می توانید با افزودن این محصول به سبد خرید آن را به صورت آنلاین سفارش دهید. یا جهت اطلاع بیشتر از قیمت هات چاکلت گانودرما و پروسه خرید با شماره تماس های موجود در وبسایت تماس بگیرید.

موارد منع مصرف : هات چاکلت گانودرما به دلیل اینکه فاقد کافیین است، برای افرادی که دارای منع مصرف کافیین هستند مشکلی ایجاد نمی کند. مادران باردار و شیرده ترجیخرید هات چاکلت گانودرما دکتر بیز امروزه مخاطبین بسیاری دارد. ترکیب معجزه آسا شکلات با قارچ گانودرما طعم لذیذی داشته و دارای خواصی شگفت آوری است. برای خرید هات چاکلت گانودرما دکتر بیز اصل حتما به مراکز معتبر مراجعه نمایید. شکلات داغ دکتر بیز حاوی عصاره قارچ گانودرما لوسیدوم دارای خواص بسیار زیادی است. البته باید توجه داشته باشیم که این محصول برای بعضی افراد منع مصرف دارد. در ادامه به مهمترین خواص و عوارض هات چاکلت می پردازیم…

تاریخچه هات چاکلت

هات چاکلت نوشیدنی اصیل و با قدمتی است. وقتی کاشفان اسپانیایی در قرن 16 شکلات را به اروپا آوردند، آن را گرم و شیرین میل می کردند. تا قرن 19 هات چکلت یک نوشیدنی ویژه تلقی می شد و البته مردم، خواص دارویی بسیاری را در مورد آن متصور بودند. پژوهش های نوین نشان می دهند که هات چاکلت یا همان شکلات داغ سبب پایین آمدن استرس و اضطراب می شود. این نوشیدنی خوشمزه همچنین دارای آنتی اکسیدان هایی است که موجب پیشگیری از سرطان، بیماری های قلبی می شوند و با رادیکال های آزاد بدن مقابله می کنند. در واقع شکلاتی که به صورت کاکایوی داغ میل می شود، یکی از بهترین منابع آنتی اکسیدان است.

بر اساس مطالعه انجام شده در دانشگاه کرنل، غلظت آنتی اکسیدان موجود در شکلات داغ تقریبا دو برابر آنتی اکسیدان موجود در است. همچنین غلظت این ترکیبات در کاکایو 2 تا 3 مرتبه بیشتر از چای سبز و 4 تا 5 مرتبه بیشتر از چای سیاه است. تحقیقات نشان می دهد، فلانویید موجود در شکلات 4 برابر چای است. فلایونید حاوی خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهاب است که می تواند از آسیب به سلول های داخلی رگ ها جلوگیری کرده و مانع از بروز فشارخون بالا شود. یکی دیگر از فواید شکلات این است که رگ های خونی را آرام می کند چراکه افزایش سطح اکسید نیتریک در بدن شما کمک می کند. این آنزیم باعث گشاد شدن شریان ها می شود. برخی مطالعات نشان می دهد که مصرف شکلات سطح کلسترول بد خون را کاهش می دهد و از باریک شدن رگ ها جلوگیری می کند.

فواید هات چاکلت گانودرما برای جلوگیری از سرطان

با توجه به آزمایش های صورت گرفته کاکایو با تقویت سیستم ایمنی بدن از سلول های بدن در مقابل حملات سرطانی محافظت کرده و جلوی رشد و تکثیر را می گیرد؛ البته تحقیقات همجنان در حال انجام است. همچنین قارچ گانودرما گیاهی است که بدن را در برابر حملاتی عصبی، سرطانی و… که ناگهانی رخ می دهد تقویت می کند. هات چاکلت یک نوشیدنی محبوب است که به افراد کمک می کند احساس آرامش و راحتی داشته باشند. همچنین شکلات سرشار از پتاسیم است و به دفع سدیم اضافه بدن کمک می کند. هنگامی که بدن شما سدیم اضافی دارد، آب را برای حفظ تعادل الکترولیت حفظ می کند. هنگامی که بدن شما آب زیادی را در خود نگه می دارد، می تواند فشار بیشتری بر دیواره شریان شما وارد کند و منجر به فشار خون بالا شود.

برخی افراد بر این باورند که شکلات داغ می تواند برای افرادی که از حالت تهوع رنج می برند مفید باشد، زیرا می تواند به آرامش معده و ایجاد احساس بهتر در فرد کمک کند. با این حال، شواهد علمی زیادی برای تایید این ادعا وجود ندارد. بنابراین بهتر است قبل از مصرف هات چاکلت به عنوان درمان حالت تهوع با یک پزشک صحبت کنید. هات چاکلت گانودرما برای پریودی : تحقیقات نشان می دهد، شکلات می تواند استرس را کاهش دهد، خلق و خوی و انرژی شما را تقویت کند، چهره شما را بهبود بخشد و درد ناشی از گرفتگی عضلات را کاهش دهد. این به دلیل مواد معدنی ضروری مانند منیزیم و پتاسیم موجود در شکلات است. در مصرف تنیجه هات چاکلت گانودرما در دوران عادت ماهانه توصیه می شود.

شواهدی وجود دارد که کاکایو ممکن است حافظه را بهبود بخشد. یک مطالعه در سال 2017 نشان داد که کاکایو غنی از فلاوانول با بهبود جریان خون، از جمله در مغز، مرتبط است، که مشخص شده است برای حافظه، سرعت پردازش، توجه و عملکرد ذهنی کلی مفید است. این مطالعه نشان داد که افزایش جریان خون به مغز با بهبود حافظه، سرعت پردازش و توجه مرتبط است. تصور می شود افزایش جریان خون باعث ارتباط بهتر بین سلول های مغزی می شود که منجر به بهبود حافظه و عملکرد ذهنی می شود. کاکایو همچنین ممکن است به محافظت از مغز در برابر آسیب کمک کند. یک مطالعه در سال 2013 نشان داد افرادی که هات چاکلت می نوشند کمتر در معرض خطر ابتلا به بیماری آلزایمر و سایر اشکال زوال عقل هستند.

قیمت هات چاکلت گانودرما دکتر بیز

هات چاکلت گانودرما در شرکت بیز و در محیطی تمام اتوماتیک و بهداشتی تولید می شود. قیمت این محصول در حال حاضر 398 هزار تومان است. باروشاپ مثل همیشه تمام تلاش خود را می کند تا این محصول با قیمت مناسب در اختیار شما عزیزان قرار گیرد. یکی از مهمترین دغدغه های طرفداران گانودرما به ویژه طرفداران قهوه فوری موکا برای زود انزالی خرید و تهیه این محصول با قیمت مناسب و مهمتر از آن اصالت کالاست. فروشگاه اینترنتی باروشاپ این محصول را مانند محصولات سلامت محور شرکت بیز در سبد کالایی خود قرار داده است. شما عزیزان می توانید با ثبت سفارش از طریق وب سایت باروشاپ، آن را در هر کجای ایران عزیز تحویل بگیرید.

  • حا مصرف نکنند.
  • کسانی که فشار خون پایین دارند و یا دارو های کنترل فشار خون مصرف می کنند.
  • افرادی که از دارو های ضد انعاد خود استفاده می کنند قبل از استفاده محصولات گانودرما با پزشک خود مشورت کنند.
  • کودکان زیر 8 سال از مصرف این محصول خودداری کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هات چاکلت گانودرما دکتر بیز" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هات چاکلت گانودرما دکتر بیز"، کلیک کنید.