استادیار مطالعات ایران و خاورمیانه : ایران توانایی ها و قدرت بالایی در منطقه دارد

استادیار مطالعات ایران و خاورمیانه : ایران توانایی ها و قدرت بالایی در منطقه دارد

علم صالح، استادیار مطالعات ایران و خاورمیانه در مصاحبه ای با بیان این که اسراییل در ضعیف ترین حالت ممکن است گفت:کاری که ایران می کند اینست که نفوذ خودش را در منطقه بیشتر کرده و این اسراییل را بیشتر از همه نگران می کند.

به گزارش کاماکس، کانال تلگرامی پارسین تی وی ویدیویی از اظهارات علم صالح، استادیار مطالعات ایران و خاورمیانه در استودیوی بی بی سی منتشر کرد که در آن می گوید: ایران توانایی ها و قدرت بالایی در منطقه دارد، اسراییل در ضعیف ترین حالت است.

وی همچنین افزود: از نظر راهبردی، ایران حلقه آتش اطراف اسراییل ایجاد کرده که موجودیت آن را به خطر انداخته است! کاری که ایران می کند اینست که نفوذ خودش را در منطقه بیشتر کرده و این اسراییل را بیشتر از همه نگران می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استادیار مطالعات ایران و خاورمیانه : ایران توانایی ها و قدرت بالایی در منطقه دارد" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استادیار مطالعات ایران و خاورمیانه : ایران توانایی ها و قدرت بالایی در منطقه دارد"، کلیک کنید.