محرومیت از فعالیت یک شرکت بازرگانی متخلف – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان

محرومیت از فعالیت یک شرکت بازرگانی متخلف - خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری کاماکس، حسین نجف زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی گفت: پرونده یک شرکت بازرگانی به دلیل ایفا نکردن 76 هزار و 234 یورو تعهدات ارزی به ارزش 32 میلیارد و 870 میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه با بررسی پرونده و ارایه نکردن اسناد و مدارک قانونی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر بازگرداندن عین ارز و محرومیت از یک سال فعالیت بازرگانی، شرکت را به پرداخت 65 میلیارد و 740 میلیون ریال جریمه نقدی معادل 2 برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان صنعت، معدن و تجارت شهرستان ارومیه گزارش تخلف را در پی شکایت بانک تجارت و در بازرسی از اسناد و مدارک یک شرکت بازرگانی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محرومیت از فعالیت یک شرکت بازرگانی متخلف – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محرومیت از فعالیت یک شرکت بازرگانی متخلف – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.