819 مجوز چهارگانه صنایع دستی در سال 1402 صادرشده است

819 مجوز چهارگانه صنایع دستی در سال 1402 صادرشده است

به گزارش خبرگزاری کاماکس استان سمنان، سمانه سلطانی پور گفت: معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با همکاری ادارات شهرستان های استان در سال 1402 به منظور حفظ و تقویت و احیاء صنایع دستی استان سمنان، در کنار برگزاری دوره های عمومی و تخصصی صنایع دستی، 819 مجوز شامل پروانه تولید انفرادی و کارگاهی، کارت صنعتگری و جواز تاسیس در حوزه صنایع دستی در سراسر استان صادر کرده است.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان در تشریح مجوز تولید کارگاهی انفرادی و گروهی صنایع دستی افزود: از 750 مجوز تولید انفرادی 418 مورد آن صادره و 332 مورد آن تمدیدی و از 10 مجوز تولید کارگاهی 7 مورد آن صادره و 3 مورد آن تمدیدی بوده است.

سمانه سلطانی پور گفت: در سال گذشته یک کارت صنعتگری استادکاری و 54 کارت صنعتگری صادرشده است و 3 کارت صنعتگران نیز تمدید شد.

او افزود: یک مورد جواز تاسیس در سال 1402 صادرشده است.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: با صدور 6 مجوز فروشگاه صنایع دستی در سال 1402 تعداد فروشگاه های دارای مجوز به 18 فروشگاه افزایش یافته است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "819 مجوز چهارگانه صنایع دستی در سال 1402 صادرشده است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "819 مجوز چهارگانه صنایع دستی در سال 1402 صادرشده است"، کلیک کنید.