سیل 23 میلیارد ریال به مزارع میامی آسیب زد – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان

سیل 23 میلیارد ریال به مزارع میامی آسیب زد - خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری کاماکس، به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان سمنان، محمد حسینی با بیان اینکه سیلاب روز نخست سال نو خسارت 23 میلیارد و 360 میلیون ریالی به مزارع گندم، جو، یونجه و چغندرقند در بخش فرومد وارد کرد بیان کرد: این میزان خسارت با حضور میدانی کارشناسان در محل وقوع سیل برآورد شد.

وی با اشاره به اینکه سیل در منطقه پل ابریشم، روستای چاه فرش در روز گذشته به وقوع پیوست، ابراز کرد: حدود 20 درصد از مزارع گندم، جو، یونجه، چغندرقند و همچنین جاده های بین مزارع در این سیل از بین رفت.

مدیر جهاد کشاورزی میامی با بیان اینکه سیلاب به 109 هکتار از مزارع این روستا خسارت زد، اظهار کرد: 2 کیلومتر از جاده های بین مزارع بر اثر سیل از بین رفت.

حسینی با بیان اینکه کشاورزانی که مزارع و محصولات خود را بیمه کرده اند برای دریافت خسارت به دفاتر بیمه مراجعه کنند تاکید کرد: اداره جهاد کشاورزی میامی حمایت از خسارت دیدگان را در دستور کار دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سیل 23 میلیارد ریال به مزارع میامی آسیب زد – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سیل 23 میلیارد ریال به مزارع میامی آسیب زد – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.