با مجله کاماکس «لبخند به خانه می رسد»

دیجی کالا در این سال ها صرفا در پی ایجاد فضای مناسب برای خرید آنلاین کاربرانش نبوده، بلکه تلاش کرده تا در هر جنبه از کسب وکار و در ارتباطاتش با مشتریان، رضایت خاطر بیشتری برای آنان فراهم کند؛ رضایت خاطری که خود را در لبخندی که بر لب مخاطبان می نشیند نمایان می کند، همان لبخندی که همیشه در لوگوی دیجی کالا نیز حضور داشته است.

با دیجی کالا «لبخند به خانه می رسد»

«لبخند به خانه می رسد» با توجه به جان و جوهره برند دیجی کالا و تغییرات تازه در استراتژی های آن انتخاب شده است. شعار دیجی کالا پیش از این «بررسی، انتخاب و خرید آنلاین» بود، اما این شعار تازه علاوه بر تاثیر گرم و خوشایندی که بر مخاطب می گذارد، هویت و داستان برند را به سادگی برای او روایت می کند. به نظر می رسد در ادامه مسیری که با انتخاب این شعار آغاز شده، باید منتظر تغییرات گسترده تری در استراتژی های ارتباطی دیجی کالا باشیم.

با دیجی کالا «لبخند به خانه می رسد»

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "با مجله کاماکس «لبخند به خانه می رسد»" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "با مجله کاماکس «لبخند به خانه می رسد»"، کلیک کنید.