برندسازی چرم استان سمنان در گرو ارتقاء کیفیت و کمیت آن است
به گزارش خبرگزاری کاماکس استان سمنان، امیر کرم زاده در آیین اختتامیه اولین رویداد خلاق و مسابقه آزاد مهارت چرم دست دوز استان سمنان گفت: در رشته چرم دست دوز در استان سمنان اقدامات مطلوبی ازجمله برگزاری رویداد چرم انجام شده است اما همچنان باید برای برندسازی محصولات چرمی دست دوز استان سمنان تلاش شود و این امر با رقابتی کردن قیمت های محصولات، ارتقاء کیفیت و افزایش میزان تولید آن تحقق می یابد.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان افزود: درزمینه بازاریابی و فروش، هنرمندان رشته چرم می توانند از سراسر استان سمنان محصولات چرم دست دوز خود را در یک فروشگاه به صورت متمرکز در معرض فروش قرار دهند تا با کمترین هزینه بیشترین فروش را داشته باشند.
امیر کرم زاده گفت: هنرمندان استان سمنان در رشته چرم دوزی بسیار توانمند هستند و باید با برگزاری دوره های تخصصی و خاص در جهت تقویت این رشته در کنار سایر رشته های صنایع دستی همانند سفال و سرامیک تلاش شود.
او گفت: یکی از مهم ترین اقدامات برای حمایت از محصولات چرمی استان سمنان، در گام اول خرید مردم این استان از محصولات چرمی هنرمندان همین استان و ترجیح دادن چرم سمنان به چرم مشهد و …است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با اشاره به اینکه در طی یک سال اخیر اقدامات خوبی در حوزه صنایع دستی استان سمنان انجام شده است، گفت: کسب کاماکس اصالت ملی صنایع دستی برای 53 اثر در طی دوره، صدور 2200 مجوز کارگاه های انفرادی و جمعی صنایع دستی، عقد تفاهم نامه با آستان قدس رضوی برای خرید یک ساله از محصولات دستی استان سمنان، برگزاری دوره های تخصصی صنایع دستی و … ازجمله اقدامات مطلوب در حوزه صنایع دستی استان سمنان است.
امیر کرم زاده افزود: شناسنامه دار کردن محصولات چرمی ازجمله اقدامات موردنیاز برای برندسازی و بازاریابی محصولات صنایع دستی استان سمنان است.
او گفت: از دیگر اقدامات حمایتی اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان در جهت ارتقاء رشته چرم دست دوز این استان برگزاری فم تورهای آموزشی برای هنرمندان این رشته در دیگر استان ها است تا باتجربه سایر هنرمندان این حوزه آشنا شوند.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با اشاره به اینکه نرم افزار جامع گردشگری پارکوپلو در سال جاری توسط اداره کل میراث فرهنگی استان سمنان تولید و در اختیار مردم شریف ایران قرارگرفته است، گفت: اطلاعات صنایع دستی استان سمنان در حال بارگزاری در این نرم افزار است تا گردشگران بتوانند به راحتی با صنایع دستی استان سمنان آشنا شوند و به سهولت به محل های خرید آن دسترسی داشته باشند.
امیر کرم زاده افزود: حضور 11 اینفلوینسر گردشگری چینی با 80 میلیون فالوور در استان سمنان و بازدیدشان از جاذبه های طبیعی و تاریخی و فروشگاه صنایع دستی این استان و تولید محتوا در خصوص آن اقدامی کم نظیر در این استان بوده است که معرفی و برند سازی آن را در کشور چین به دنبال دارد.
آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برندسازی چرم استان سمنان در گرو ارتقاء کیفیت و کمیت آن است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برندسازی چرم استان سمنان در گرو ارتقاء کیفیت و کمیت آن است"، کلیک کنید.