دعوت استاندار البرز از مردم برای حضور پرشور پای صندوق های رای

دعوت استاندار البرز از مردم برای حضور پرشور پای صندوق های رای

کاماکس/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز از مردم شریف و قدرشناس استان خواست تا بار دیگر ایران کوچک را به نماد وحدت و همگرایی اقوام مختلف ایرانی تبدیل کنند و لبیک گویان به فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) حضوری پرشور و دشمن شکن را رقم بزنند.

به گزارش کاماکس، مجتبی عبداللهی شامگاه پنجشنبه 10 اسفند گفت: از مردم دل آگاه، با بصیرت و همیشه در صحنه ایران اسلامی دعوت می کنم تا با اتکا به عنایت پروردگار متعال و با حماسه آفرینی خود و با حضوری باشکوه با آمدن پای صندوق های رای در مشارکتی حداکثری در تعیین سرنوشت کشورمان بیش از پیش، اثرگذار باشند.

استاندار البرز افزود: باید با حضور حماسی و با شکوه خود روزنه های نفوذ دشمنان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را مسدود کرده و با آرای خود از امنیت و اقتدار ملی حفاظت و دفاع کنیم.

پایان خبر کاماکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دعوت استاندار البرز از مردم برای حضور پرشور پای صندوق های رای" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دعوت استاندار البرز از مردم برای حضور پرشور پای صندوق های رای"، کلیک کنید.