اهداف «دستورالعمل نظام نامه مدیریت دانشی دانشگاه آزاد» چیست؟

اهداف «دستورالعمل نظام نامه مدیریت دانشی دانشگاه آزاد» چیست؟

رییس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با تبیین اهداف «دستورالعمل نظام نامه مدیریت دانشی دانشگاه آزاد اسلامی» عنوان کرد: بهره گیری از توان نیروی انسانی متخصص در اصلاح و بازآرایی رشته های تحصیلی درراستای افزایش هم پیوندی میان رشته ها و ظرفیت ها ازجمله این اهداف است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری کاماکس، نشست ویژه اعضای هییت علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول با حضور رییس دانشکده فنی و رییس دانشکده مهارت و کارآفرینی در سالن اجتماعات شهید اثانی عشری واحد دزفول برگزار شد.

رییس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول در بخش نخست این جلسه به تشریح و تبیین جزییات «دستورالعمل نظام نامه مدیریت دانشی دانشگاه آزاد اسلامی» و لزوم آگاهی و مشارکت اعضای هییت علمی در اجرای این آیین نامه پرداخت.

محمد بادروج با اشاره به اهداف «دستورالعمل نظام نامه مدیریت دانشی دانشگاه آزاد اسلامی» از جمله برنامه تحول و تعالی دانشگاه در زمینه بازآرایی ساختار نظام آموزشی با تاکید بر حوزه های دانشی میان رشته ای و ایجاد دانشکده های موضوعی، بهره گیری از توان نیروی انسانی متخصص در اصلاح و بازآرایی رشته های تحصیلی درراستای افزایش هم پیوندی میان رشته های تحصیلی و ظرفیت ها، توانمندسازی، شبکه سازی و تقویت هم افزایی اعضای هییت علمی، نخبگان و پژوهشگران در پاسخگویی به نیاز های ملی و محلی و حوزه دانش های مرجع مطالبی بیان کرد.

وی درباره نحوه تاسیس گروه های کشوری و دانشکده های جدید ذیل دانشکدگان مصوب معاونت های موضوعی سازمان مرکزی اطلاعاتی مطالبی عنوان کرد.

رییس دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول هم ضمن ارایه گزارشی درباره دوره های حرفه ای و مهارتی برگزار شده در سال جاری، با نگاه به لزوم ارتقای مهارت های کاربردی و ایجاد فرصت های شغلی برای دانشجویان دانشکده فنی به تشریح جزییات آیین نامه «طرح پویش کارورزی/کارآموزی» و اهمیت مشارکت مدیران گروه های آموزشی و اعضای هییت علمی در راهنمایی و هدایت دانشجویان دانشکده به شرکت در این طرح پرداخت.

نادر رستمی زاده همچنین جزییات مربوط به «رویداد صدرا» که با هدف ایجاد ارتباط و تعامل مستقیم میان صنعت، دانشگاه و اشتغال برگزار خواهد شد را به اطلاع اعضای هییت علمی دانشکده رساند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اهداف «دستورالعمل نظام نامه مدیریت دانشی دانشگاه آزاد» چیست؟" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اهداف «دستورالعمل نظام نامه مدیریت دانشی دانشگاه آزاد» چیست؟"، کلیک کنید.