بازرسی از 10 هزار و 500 واحد صنفی چهارمحال و بختیاری

بازرسی از 10 هزار و 500 واحد صنفی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری کاماکس استان چهارمحال وبختیاری، معاون بازرسی؛ نظارت و مبارزه با کالای قاچاق صمت چهارمحال و بختیاری گفت: در بازرسی های قاچاق و فرآیند خدمات رسانی واحدهای صنفی دو هزار و 234 مورد تخلف کشف و ضبط شده است.

بیژن بهرامی افزود: ارزش تخلفات کشف شده بیش از 734 میلیارد و 971 میلیون ریال است.

وی تصریح کرد: متخلفان پس از تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

بهرامی گفت: از مجموع بازرسی های انجام شده نزدیک به 3000 مورد از واحدهای صنفی شهرستان شهرکرد به ارزش 600 میلیارد ریال بوده است.

معاون بازرسی؛ نظارت و مبارزه با کالای قاچاق صمت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: هم استانی های ارجمند می توانند به عنوان ناظرمردمی، موارد تخلف صنفی را از طریق 124 اطلاع دهند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازرسی از 10 هزار و 500 واحد صنفی چهارمحال و بختیاری" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازرسی از 10 هزار و 500 واحد صنفی چهارمحال و بختیاری"، کلیک کنید.