دستگیری آدم ربا در سیستان و بلوچستان و رهایی گروگان در تهران

دستگیری آدم ربا در سیستان و بلوچستان و رهایی گروگان در تهران

آفتاب نیوز :

سردار ” دوستعلی جلیلیان ” امروز سه شنبه اظهار کرد: در پی اعلام ربوده شدن جوان 18 ساله ای از شهرستان کنارک بلافاصله ماموران انتظامی با توجه به حساسیت موضوع وارد عمل شده و با حضور در محل ربایش با بررسی های اولیه و تحقیقات از والدین و شاهدان ماجرا موفق به شناسایی عامل این آدم ربایی شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با تحقیقات انجام شده محل نگهداری گروگان در یکی از شهرستان های استان تهران شناسایی و با هماهنگی های لازم با مراجع قضایی و در یک عملیات پلیسی آدم ربا دستگیر و گروگان صحیح و سالم آزاد شد.

سردار جلیلیان با اشاره به اینکه انگیزه آدم ربا اختلافات شخصی بوده، خاطرنشان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را بر هم بزنند با قاطعیت برخورد و اجازه جولان به آنها را نخواهد داد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری آدم ربا در سیستان و بلوچستان و رهایی گروگان در تهران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری آدم ربا در سیستان و بلوچستان و رهایی گروگان در تهران"، کلیک کنید.