۱۴ طرح برق رسانی شهرستان شاهرود با مبلغ ۴۴۲ میلیارد ریال افتتاح شد

۱۴ طرح برق رسانی شهرستان شاهرود با مبلغ ۴۴۲ میلیارد ریال افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری کاماکس استان سمنان ،جمال فرخ زاده گفت: طرح توسعه ده هزار و ۷۰۰ متر شبکه توزیع برق و نصب ۱۵ دستگاه پست هوایی با ظرفیت ۲۵۰۰ کیلوولت آمپر با هدف تامین برق مشترکین در سطح شهرستان با اعتبار ۱۲۲ هزار و ۴۲۵ میلیون ریال، طرح تقویت هشت دستگاه پست هوایی توزیع برق با ظرفیت یک هزار و ۹۸۰ کیلوولت آمپر به ارزش ۲۲ میلیاد و ۹۵۰ میلیون ریال و طرح احداث ۸۵۳ متر شبکه فشارضعیف هوایی جهت تامین برق فاز سه مسکن ملی شهر بیارجمند با اعتبار چهار هزار و ۶۳۵ میلیون ریال از مهم ترین طرح افتتاح شده هفته دولت سال جاری در شهرستان شاهرود می باشد.

وی افزود: طرح اصلاح و بهینه سازی و تبدیل ۲۸ هزار متر شبکه فشارضعیف هوایی سیمی به کابل خودنگهدار در سطح شهرستان با مبلغ بیش از ۱۰۷ میلیارد ریال، طرح بهینه سازی دو هزار و ۵۸۰ متر شبکه فشارمتوسط و ضعیف هوایی در شهر رویان و روستاهای سعدآباد، طرود و سطوه با اعتبار ۱۸ میلیارد و ۷۵ میلیون ریال و همچنین طرح نصب پنج دستگاه سکسیونر اتوماسیون و تبدیل ۲۱۶ دستگاه لوازم اندازه گیری جهت تجهیزات هوشمندسازی شبکه با مبلغ ۱۵ هزار و ۴۶۰ میلیون ریال از جمله طرح های افتتاحی در شهرستان به شمار می رود.

وی اضافه کرد: طرح نصب سه دستگاه سکسیونرهای اتوماسیون در بخش بیارجمند با اعتبار ۱۵ هزار و ۱۱۵ میلیون ریال و طرح احداث و راه اندازی تعداد ۴۴ دستگاه نیروگاه خورشیدی مقیاس کوچک با مبلغ ۷۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از دیگر طرح های افتتاح شده برای هفته دولت در سطح این شهرستان می باشند.

فرخ زاده خاطرنشان کرد: طرح توسعه ۴۵۰ متر شبکه توزیع برق و نصب یک دستگاه پست هوایی ۱۰۰ کیلوولت آمپر منطقه چهارطاق با اعتبار چهار هزار و ۲۰۰ میلیون ریال، طرح نصب یک دستگاه سکسیونر کنترل از راه دور جهت نصب تجهیزات هوشمندسازی در دوراهی تاش و مجن به ارزش سه میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال،  طرح احداث ۵۰۰ متر شبکه فشارضعیف جهت تامین برق متقاضیان مسکن ملی با اعتبار سه هزار و ۵۰۰ میلیون ریال ، طرح اصلاح و تبدیل ۱۵ هزار و ۵۰۰ متر شبکه فشارضعیف هوایی سیمی به کابل خودنگهدار روستاهای قلعه نوخرقان، مزج و مجن با مبلغ ۳۴ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال، همچنین طرح تعویض ۶۰ دستگاه کنتور کنترل پذیر از راه دور جهت نصب تجهیزات هوشمندسازی در سطح شهر بسطام به ارزش شش هزار و ۷۹۰ میلیون ریال و طرح  احداث و راه اندازی نُه دستگاه نیروگاه خورشیدی مقیاس کوچک در بسطام با اعتبار ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از جمله طرح های افتتاح شده محسوب می شوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۱۴ طرح برق رسانی شهرستان شاهرود با مبلغ ۴۴۲ میلیارد ریال افتتاح شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۱۴ طرح برق رسانی شهرستان شاهرود با مبلغ ۴۴۲ میلیارد ریال افتتاح شد"، کلیک کنید.