کمک گرفتن استرالیا از آمریکا و کره جنوبی برای ساخت سلاحی مرگبار!

به گزارش خبرگزاری کاماکس، همکاری ایالات متحده آمریکا و استرالیا بر سر فاز 3 برنامه LAND 400 است که هدف آن ارتقای قابلیت های دفاعی استرالیا است؛ این قرارداد شامل تولید 129 اسلحه Mk44S است که تحویل اولیه آن در سال 2026 آغاز می شود.

اسلحه های Mk44S گونه ای از مسلسل های 30 میلی متری هستند که توسط شرکت نورثروپ گرومن ساخته می شوند. گفتنی است که تعداد 20 هزار دستگاه از این سلاح در 65 کشور ایالات متحده آمریکا مورد استفاده قرار گرفته است. این اسلحه بر روی سکوهای رزمی مختلف زمینی، هوایی و دریایی قابلیت استقرار دارد.

سلاح اختصاصی آمریکا برای خودروهای جنگی استرالیا/ عکس

انواع مهمات مجاورتی، انفجاری چند منظوره و گلوله های زرهی توسط نورثروپ گرومن برای این سلاح زنجیری توسعه داده شده است؛ این تنوع در مهمات به خدمه اجازه می دهد تا با انتخاب مهمات بهینه برای موقعیت، طیف وسیعی از تهدیدات زمینی و هوایی را برطرف کنند.

باید گفت که گنجاندن Mk44S بر روی خودروهای جنگی پیاده نظام Redback، توانایی های عملیاتی ارتش استرالیا را بیشتر خواهد کرد.

منبع: defence-blog.com

227227

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کمک گرفتن استرالیا از آمریکا و کره جنوبی برای ساخت سلاحی مرگبار!" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کمک گرفتن استرالیا از آمریکا و کره جنوبی برای ساخت سلاحی مرگبار!"، کلیک کنید.