کرسی ارایه و دفاع از نظریه جامعه نجات در دانشگاه تبریز برگزار می شود

کاماکس/آذربایجان شرقی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با همکاری معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان آذربایجان شرقی و مدیریت فرهنگی دانشگاه تبریز کرسی علمی- ترویجی عرضه و نقد دیدگاه علمی را با عنوان نظریه جامعه نجات برگزار می کند.

در این کرسی سعید مبیّن شهیر به عنوان صاحب کرسی، کمال کوهی عضو هییت علمی گروه علوم اجتماعی دانشگاه تبریز به عنوان مدیر کرسی، حجت الاسلام محمد ملک زاده عضو هییت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به عنوان ناقد اول و  صفر حیاتی، عضو هییت علمی دانشگاه تبریز به عنوان ناقد دوم حضور خواهند داشت.

کرسی های علمی- ترویجی با مجوز دستگاه هییت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می شود و در صورت موفقیت کرسی در دبیرخانه مرکزی، امتیاز علمی به اعضای آن اعطا می شود.

این کرسی، چهارشنبه 9 خرداد 1403 و از ساعت 13 در سینمای جهاد دانشگاهی واقع در دانشگاه تبریز برگزار می شود.

کرسی ارایه و دفاع از نظریه جامعه نجات در دانشگاه تبریز برگزار می شود

پایان خبر کاماکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کرسی ارایه و دفاع از نظریه جامعه نجات در دانشگاه تبریز برگزار می شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کرسی ارایه و دفاع از نظریه جامعه نجات در دانشگاه تبریز برگزار می شود"، کلیک کنید.