کارشناسی داوری دیدار پیکان – استقلال

کارشناسی داوری دیدار پیکان - استقلال

آفتاب نیوز :

نادر جعفری درباره قضاوت حسن اکرمی در دیدار پیکان – استقلال اظهار داشت: قضاوت خوبی را از تیم داوری در این دیدار شاهد بودیم و حسن اکرمی در تمام صحنه ها تصمیمات خوبی گرفت.

وی درباره صحنه مشکوک به گلی که استقلالی ها معتقد بودند توپ از خط دروازه گذشته است، تصریح کرد: در این صحنه، با توجه به تصاویر تلویزیونی، توپ به طور کامل از خط دروازه رد نشد و تصمیم داور بر ادامه بازی صحیح بود.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان راجع به گل سوم که آفساید اعلام شد، تصریح کرد: در این صحنه هم مهاجم استقلال در موقعیت آفساید قرار داشت و گل به درستی مردود اعلام شد.

جعفری در پایان در مورد اخراج دروازه بان پیکان گفت: دروازه بان پیکان هم به درستی اخراج شد، چون در این موقعیت تصمیم به جلوگیری از موقعیت گل گرفت که به درستی از سوی اکرمی اخراج شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کارشناسی داوری دیدار پیکان – استقلال" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کارشناسی داوری دیدار پیکان – استقلال"، کلیک کنید.