پیروزی ملوان مقابل نماینده شیراز/ حذف نساجی و استقلال خوزستان – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان

پیروزی ملوان مقابل نماینده شیراز/ حذف نساجی و استقلال خوزستان - خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار کاماکس، مرحله یک شانزدهم مسابقات جام حذفی فوتبال کشور امروز جمعه با برگزاری 3 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد که در مهمترین مسابقات هوادار یک بر صفر در یک دیدار جنجالی استقلال خوزستان را از پیش رو برداشت و آلومینیوم اراک هم با نتیجه یک بر صفر نساجی مازندران را شکست داد و راهی مرحله بعد شد.

دیدار تیم های استقلال تهران، سپاهان اصفهان و پرسپولیس به دلیل حضور بازیکنان در تیم ملی فوتبال برای جام ملت های 2023 آسیا به تعویق افتاد.

نتایج مسابقات امروز (جمعه 20 بهمن ماه) جام حذفی به شرح زیر است:

* ملوان یک – شهر راز شیراز صفر

* نساجی مازندران صفر – آلومینیوم اراک یک

* هوادار یک – استقلال خوزستان صفر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیروزی ملوان مقابل نماینده شیراز/ حذف نساجی و استقلال خوزستان – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیروزی ملوان مقابل نماینده شیراز/ حذف نساجی و استقلال خوزستان – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.