پکن: آمریکا باید ارسال تسلیحات به تایوان را متوقف کند

پکن: آمریکا باید ارسال تسلیحات به تایوان را متوقف کند

وزیر خارجه چین امروز –چهارشنبه– در جریان دیدار با مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت ایالات متحده باید ارسال تسلیحات به تایوان را متوقف و از اتحاد مجدد مسالمت‌آمیز این جزیره خودگردان با چین حمایت کند.

به گزارش کاماکس، «وانگ یی» وزیر امور خارجه چین در حین دیدار و مذاکرات با «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید بیان کرد: «ایالات متحده باید به تعهدات خود مبنی بر عدم حمایت از استقلال تایوان پایبند باشد، از اصل چین واحد پیروی کند، بیانیه‌های مشترک چین-ایالات متحده را دنبال کرده و ارسال تسلیحات به تایوان را متوقف کند.»

جیک سالیوان از سال ۲۰۱۶ اولین مشاور امنیت ملی کاخ سفید است که به چین سفر کرده و این دیدار او با وزیر خارجه چین تقریبا ۲ ماه پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا انجام می‌شود.

در حال تکمیل …

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پکن: آمریکا باید ارسال تسلیحات به تایوان را متوقف کند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پکن: آمریکا باید ارسال تسلیحات به تایوان را متوقف کند"، کلیک کنید.