پرونده استقلال و سپاهان در کمیته انضباطی

پرونده استقلال و سپاهان در کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری کاماکس؛اعضای کارگروه نظارت بر سقف بودجه و قراردادهای لیگ برتر فوتبال پس از بررسی پرونده باشگاه های لیگ برتری، درنهایت پرونده دو باشگاه استقلال و سپاهان را به کمیته انضباطی ارجاع دادند.

در گزارش خبرورزشی آمده است:طبق اخباری که در روزهای اخیر در رسانه ها منتشر شد، دو باشگاه استقلال و سپاهان به دلیل بالا رفتن سقف بودجه موفق به ثبت قرارداد بازیکنان خود نظیر گوستاوو بلانکو و اندونگ و چند بازیکن استقلال و همینطور قرارداد مهدی لیموچی و استیون انزونزی و … از سپاهان در سازمان لیگ ثبت نشده و کارت بازی آن ها نیز صادر نشده است. به همین دلیل کارگروه نظارت بر سقف بودجه و قراردادهای لیگ برتر فوتبال پس از بررسی پرونده های باشگاه های لیگ برتری، پرونده این دو باشگاه را راهی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کرده است.

حال باید منتظر بود و دید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد این پرونده ها چه تصمیمی خواهد گرفت.

251 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پرونده استقلال و سپاهان در کمیته انضباطی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پرونده استقلال و سپاهان در کمیته انضباطی"، کلیک کنید.