پرسپولیس همچنان پایین‌تر از استقلال

پرسپولیس همچنان پایین‌تر از استقلال

به گزارش خبرگزاری کاماکس؛ پرسپولیس با وجود نمایش فنی خوبی که در مسابقه امشب مقابل السد قطر ارائه داد، اما در نهایت با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا یک امتیازی بماند و در رده دهم جدول 12 تیمی لیگ نخبگان آسیا قرار بگیرد و از سوی دیگر به استقلال هم نرسد.

به نقل از ورزش سه، پرسپولیس در نخستین دیدارش در لیگ نخبگان آسیا کار سختی مقابل الاهلی عربستان داشت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و در دومین بازی و جدال خانگی برابر پاختاکور ازبکستان متوقف شد که امروز هم روند ناکامی در کسب پیروزی برای سرخ پوشان ایران ادامه یافت تا آنها نتوانند به امتیازهای استقلال نزدیک شوند.

استقلال فصل جدید لیگ نخبگان آسیا را با کسب پیروزی 3 بر صفر خانگی مقابل الغرافه قطر آغاز کرد و در دومین دیدار با نتیجه دو بر صفر برابر السد مغلوب شد، اما کسب 3 امتیاز از اولین بازی موجب شده تا آبی پوشان ایران قبل از جدال هفته سوم برابر النصر عربستان، در رتبه پنجم جدول مرحله گروهی این رقابت‌ها و 5 پله بالاتر بایستند.

پرسپولیس در بازی آینده‌اش در لیگ نخبگان آسیا میزبان الغرافه قطر خواهد بود که این فرصت را دارد تا مثل استقلال، نخستین پیروزی خود را برابر همین تیم کسب کند ولی فعلا آنها با دو امتیاز کمتر و پنج پله پایین‌تر نسبت به استقلال قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید:

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پرسپولیس همچنان پایین‌تر از استقلال" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پرسپولیس همچنان پایین‌تر از استقلال"، کلیک کنید.