پذیرش 4 هزار مسافر نوروزی در مراکز اسکان آموزش وپرورش لرستان – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان

پذیرش 4 هزار مسافر نوروزی در مراکز اسکان آموزش وپرورش لرستان - خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار کاماکس، رضا عبدی روز چهارشنبه در گفت وگو با رسانه ها، اظهار داشت: تعداد چهارهزار و 100 مسافر در قالب 813 خانواده در مراکز اسکان آموزش وپرورش همچون خانه های معلم، مدارس و اردوگاه های دانش آموزی پذیرش شدند که بررسی ارزیابی های صورت گرفته حکایت از رضایت مسافران در طول اقامتشان در این مراکز می دهد.

وی از تلاش همکاران فرهنگی اعم از مدیران و خدمتگزاران مدارس اسکان تقدیر کرد و گفت: با خدمت رسانی این عزیزان به مسافران و همچنین تجهیز مدارس به امکانات اسکان شامل یخچال، فرش و تلویزیون امیدواریم ضریب ماندگاری مهمانان نوروزی نسبت به سال گذشته افزایش یابد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پذیرش 4 هزار مسافر نوروزی در مراکز اسکان آموزش وپرورش لرستان – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پذیرش 4 هزار مسافر نوروزی در مراکز اسکان آموزش وپرورش لرستان – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.