وزیر خارجه ایران با همتای عراقی دیدار و گفت‌وگو کرد

وزیر خارجه ایران با همتای عراقی دیدار و گفت‌وگو کرد

به گزارش کاماکس، «سید عباس عراقچی» در نشست ویژه ای با وزیر امور خارجه عراق پیرامون روابط دوجانبه و اوضاع منطقه بحث و رایزنی کرد.

وزیران خارجه جمهوری اسلامی ایران و عراق بعد از پایان گفت وگوی خود در جمع خبرنگاران در بغداد حاضر شده و نتایج رایزنی های خود را به سمع و نظر خبرنگاران رساندند.

سید عباس عراقچی در سفر به بغداد قرار است با دیگر مقامات عالی رتبه عراقی نیز پیرامون تحولات منطقه و مناسبات فی مابین دو کشور بحث و گفت‌وگو کند.

سفر عراقچی به بغداد در ادامه سفرهای منطقه ای وی صورت می گیرد. وی پیش از این از لبنان، قطر و عربستان دیدار کرده بود.

دولت عراق در بدو ورود عراقچی به بغداد از تلاش های جمهوری اسلامی ایران برای کاهش تنش در منطقه و جلوگیری از کشتار و جنایت رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وزیر خارجه ایران با همتای عراقی دیدار و گفت‌وگو کرد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وزیر خارجه ایران با همتای عراقی دیدار و گفت‌وگو کرد"، کلیک کنید.