واژگونی اتوبوس در اتوبان قم – تهران/یک تن فوت و 5 نفر مصدوم شدند – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان

واژگونی اتوبوس در اتوبان قم - تهران/یک تن فوت و 5 نفر مصدوم شدند - خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان

محمد اسماعیل توکلی در گفتگو با خبرنگار کاماکس، از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در اتوبان قم- تهران خبر داد و گفت: طی این حادثه پنج تن مصدوم شده اند.

رییس سازمان اورژانس استان تهران در تشریح جزییات بیشتر این حادثه اظهار کرد: حوالی ساعت 8:21 دقیقه صبح امروز سه شنبه واژگونی یک دستگاه اتوبوس به مرکز ارتباطات 115 اورژانس استان تهران اعلام شد.

وی افزود: با اعلام این حادثه بلافاصله یک فروند بالگرد، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 3 دستگاه آمبولانس به محل حادثه در اتوبان قم-تهران اعزام شدند.

توکلی عنوان کرد: متاسفانه در این حادثه یک نفر جان باختند و 5 نفر مصدوم شدند که بعد از اقدامات اولیه، توسط بالگرد اورژانس تهران به بیمارستان هفت تیر اعزام شدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واژگونی اتوبوس در اتوبان قم – تهران/یک تن فوت و 5 نفر مصدوم شدند – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واژگونی اتوبوس در اتوبان قم – تهران/یک تن فوت و 5 نفر مصدوم شدند – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.