هفدهمین نکوداشت «روز کیان» برگزار می‌شود

هفدهمین نکوداشت «روز کیان» برگزار می‌شود

کاماکس/چهارمحال و بختیاری عضو شورای اسلامی شهرکیان از برگزاری هفدهمین سال «روز کیان» در تاریخ ۲۳ شهریورماه در این شهر خبر داد.

عبدالرسول ندیمی شهرکی در گفت و گو با کاماکس اظهار کرد: امسال برای اولین بار نمایشگاه توانمندی‌های شهرکیان در بخش صنایع دستی، گردشگری و ورزشی که عمدتاً توانمندی‌های زنان بوده روز گذشته افتتاح شد.

وی افزود: برنامه‌هایی هر روزه از سوی یک هیات ورزشی در محل نمایشگاه برپا می‌شود که در آن برنامه توانمندی‌ها در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

ندیمی بیان کرد: جشن هفدهمین نکوداشت «روز کیان» جمعه ۲۳ شهریورماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء راس ساعت ۱۹ برگزار می‌شود، البته از ساعت ۱۷ برنامه‌ای برای نوجوانان و خردسالان نیز اجرا می‌شود.

به گفته وی، در این نکوداشت از رتبه‌های سه رقمی کنکور، ورزشکاران مدال‌آور و قهرمان، رتبه‌های برتر علمی و نخبگان، مسن‌ترین افراد، مسن‌ترین پدر و مادر شهید، ایثارگر و فعالان فرهنگی شهرکیان تجلیل خواهد شد.

پایان خبر کاماکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هفدهمین نکوداشت «روز کیان» برگزار می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هفدهمین نکوداشت «روز کیان» برگزار می‌شود"، کلیک کنید.