نگران شنوایی کودک تان هستید؟/ توضیحات این متخصص را بخوانید

نگران شنوایی کودک تان هستید؟/ توضیحات این متخصص را بخوانید

پونه شیرازی: دکتر مهتاب ربانی، متخصص گوش و حلق و بینی و جراح سر و گردن با اشاره به اینکه طبق برنامه پایش شنوایی کشوری تا یک ماهگی و حداکثر تا سه ماهگی، تکلیف بیماری های مادرزادی در سیستم شنوایی باید مشخص شود، می گوید: اما در سنین بالاتر، والدین و بویژه مادران باید به میزان هوشیاری و واکنش کودک به صداهای بلند توجه کنند.

این متخصص ادامه می دهد: از سنین بعد از 6ماهگی تا یکسالگی اگر آوا سازی کودک نسبت به همسالانش شروع نشود، نیاز به بررسی دارد.

او ادامه می دهد: کودک در دو سالگی هم باید بتواند جمله های دو کلمه ای را بیان کند. اگر این موارد اتفاق نیفتد یا میزان توجه کودک به صداهای اطرافش کم باشد باید برای ارزیابی سیستم شنوایی کودک اقدام کرد.

4747

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نگران شنوایی کودک تان هستید؟/ توضیحات این متخصص را بخوانید" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نگران شنوایی کودک تان هستید؟/ توضیحات این متخصص را بخوانید"، کلیک کنید.