نفوذ سامانه ناپایدار از امشب در اردبیل – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان

نفوذ سامانه ناپایدار از امشب در اردبیل - خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان

مجید کوهی در گفت‌وگو با خبرنگار کاماکس، اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های هواشناسی، با حاکمیت جریانات جنوبی طی امروز آسمان استان غالباً صاف همراه با وزش باد در مناطق مرکزی و جنوبی گاهی تند خواهد بود.

وی افزود: از اواخر وقت امروز با گذر امواج ناپایداری از سطح استان در برخی مناطق به ویژه در نوار شرقی و مناطق کوهستانی سبلان ضمن افزایش ابر، بارش باران (گاهی رگبار و رعد و برق احتمال می‌رود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: این شرایط ناپایدار تا ظهر فردا چهارشنبه تداوم خواهد داشت اما از ظهر فردا تا آخر هفته مجدداً جوی پایدار در سطح استان پیش بینی می‌شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نفوذ سامانه ناپایدار از امشب در اردبیل – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نفوذ سامانه ناپایدار از امشب در اردبیل – خبرگزاری کاماکس | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.