مقایسه حوله یزدی با حوله های تن پوش

حوله یزدی با حوله های دیگر چه تفاوتی دارد؟ حوله یزدی یکی از پرفروش ترین حوله های با کیفیت با نخ ویسکوز می باشد. نخ ویسکوز به کار رفته در این حوله ها باعث شده است تا جذب رطوبت به میزان قابل توجهی افزایش یابد. یکی دیگر از ویژگی های این نخ خنک کنندگی بالای آن است. از این رو با خرید انواع حوله یزدی بچه گانه به ویژه حوله های تن پوش می توانید به حفظ درجه حرارت بدن خود کمک کنید.

انواع حوله یزدی با کیفیت بالا و از الیاف مرغوب تولید می شوند. این محصول در اندازه ها و مدل های متنوعی موجود می باشد و به همین دلیل برای مصارف مختلف مناسب است. برای مثال می توان به انواع حوله های یزدی حمام در مدل های تن پوش زنانه، مردانه، کودکانه یا مدل هایی برای استخر، مصارف سادۀ خانگی مثلا حوله های دستی کوچک و غیره اشاره کرد.

مقایسه حوله یزدی با حوله های تن پوش

حوله یزدی.

انواع حوله های یزدی

همان طور که گفتیم حوله یزدی در انواع دستی، استخری، تن پوش و غیره تولید می شود.

تن پوش: این نوع از حوله های یزدی دقیقا مانند انواع لباس های بلند دوخته می شوند و می توانند کلاهدار یا بدون کلاه باشند. ضخامت این حوله ها در مقایسه با حوله های دیگر بیشتر است تا بتوانند به جذب رطوبت بدن کمک کنند.

حوله استخری: این حوله ها در مقایسه با حوله های دستی و آشپزخانه در ابعاد بزرگ تری تولید می شوند. یکی از ویژگی های این نوع از حوله ها ضخامت کم تر آنها در مقایسه با نوع تن پوش است. به همین دلیل جای کمتری را در ساک ورزشی اشغال می کنند.

حوله دستی: حوله های یزدی دستی ابعاد کوچک تری دارند. این مدل ها یکی از پرکاربردی ترین حوله های یزدی هستند. ضخامت شان نیز در مقایسه با نمونه های تن پوش کمتر است.

ویژگی های انواع حوله یزدی

انواع حوله های یزدی در طرح های زیبا با رنگ بندی های متنوع تولید می شوند تا بتوانند پاسخگوی سلایق مختلف باشند. علاوه بر این ویژگی منحصر به فرد انواع حوله های یزدی نسبت به سایر حوله های تن پوش می توان به مشخصات خاص زیر نیز اشاره کرد.

تنوع و ثبات رنگ: یکی از مهم ترین ویژگی های انواع حوله یزدی به ویژه انواع حوله های تن پوش تنوع رنگ است. رنگ بندی های ساده و تک رنگ، نمونه های ترکیبی از چند رنگ، مدل های تک رنگ با حاشیه های رنگی و غیره از پرفروش ترین و زیبا ترین رنگ بندی ها می باشند. علاوه بر تنوع رنگ، مهم ترین مشخصه این حوله ها ثبات رنگ در آنها است. انواع حوله های یزدی با کیفیت بالایی تولید می شوند؛ به طوری که با شست و شو های مکرر رنگ نمی بازند و سالیان سال رنگ آنها با همان کیفیت روز اول باقی خواهد ماند.

زیست سازگار بودن متریال به کار رفته در تولید حوله های یزدی یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های آنها می باشد. این حوله ها از مواد طبیعی تولید می شوند؛ به گونه ای که در تولید آنها از رنگ های آلرژی زا، متریال شیمیایی مضر استفاده نمی شود. به همین دلیل بهترین گزینه برای افرادی با پوست های حساس می باشند.

مقایسه حوله یزدی با حوله های تن پوش

نمونه هایی از حوله های یزدی.

انواع جنس حوله های یزدی

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد حوله های یزدی این است که در جنس های متعدد تولید می شوند. از این رو همه افراد می توانند با توجه به سلایق شان جنس مناسب را انتخاب کنند. همچنین افرادی که پوست های حساس دارند نیز می توانند جنس های ضد حساسیت را خریداری نمایند.

حوله یزدی نخی: این محصول را از مرغوب ترین نخ ها با قدرت جذب فوق العاده تولید می کنند. یکی از مهم ترین جنس نخ هایی که برای تولید حوله های یزدی از آن استفاده می شود نخ ویسکوز است. این نخ قدرت جذب بالایی دارد، از کیفیت خوبی برخوردار می باشد، نرم و لطیف است و همچنین باعث می شود تا رنگ حوله از ثبات بیشتری برخوردار باشد. از این نوع نخ بیشتر برای حوله های تن پوش استفاده می کنند.

حوله یزدی پنبه ای: در صورتی که پوست حساس دارید، حتما از حوله های یزدی پنبه ای استفاده کنید. از طرف دیگر این نوع از حوله های یزدی به دلیل برخورداری از الیاف طبیعی برای کودکان نیز مناسب می باشند؛ زیرا ضد حساسیت هستند. یکی دیگر از ویژگی های حوله های یزدی پنبه ای ضخامت بالای آنها است. به همین دلیل مقاومت بالایی دارند.

حوله یزدی ابریشمی: این محصول جزء حوله های گران تر و لوکس تر است و به همین دلیل با مصارف عمومی همراه نیست. ضخامت کمتری دارند، اما بسیار نرم و لطیف هستند.

مقایسه حوله یزدی با حوله های تن پوش

حوله‌ یزدی.

قیمت حوله یزدی

قیمت حوله یزدی مانند سایر حوله های دیگر متغیر می باشد. به عبارت دیگر انواع حوله های یزدی با توجه به فاکتور های مختلف با قیمت های گوناگونی به فروش می رسند. مهم ترین معیار هایی که در تعیین قیمت انواع حوله های یزدی تاثیر گذار می باشند عبارتند از:

کیفیت نخی که برای تولید حوله استفاده می کنند. برای مثال برخی از حوله های یزدی با نخ ویسکوز مرغوب تر تولید می شوند. به همین دلیل در مقایسه با نمونه هایی با نخ های بی کیفیت گران تر می باشند. همچنین طول عمر بیشتری نیز دارند.

فاکتور دیگری که در تعیین قیمت حوله یزدی مهم است، ابعاد می باشد. مطمئنا حوله هایی با ابعاد کوچک تر ارزان تر از نمونه هایی با ابعاد بزرگ تر می باشند. 

مارک هم می تواند در قیمت این محصول تاثیر بگذارد. برند های معتبر معمولا سعی می کنند با کیفیت ترین حوله های یزدی را تولید کنند.

مجموعه یزد نساج یکی از برند های معتبری است که اقدام به فروش انواع حوله یزدی می کند. تمام محصولات این مجموعه معتبر با بالاترین کیفیت و قیمت های ارزان به فروش می رسند.

برای سفارش انواع حوله یزدی در ابعاد، طرح و رنگ های متنوع و بهترین کیفیت می توانید با کارشناسان فروش یزد نساج در تماس باشید. همچنین برای استعلام قیمت روز حوله های یزدی به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

فروشگاه یزد نساج

فروشگاه یزد نساج یکی از تامین کنندگان مستقیم و معتبر در حوزه فروش انواع حوله های یزدی است. این مجموعه همیشه رضایت مشتریان را در اولویت قرار می دهد. به همین دلیل تمام محصولاتش را با تضمین کیفیت و قیمت به سراسر شهر های ایران ارسال می کند. برای سفارش بهترین حوله یزدی با قیمت های رقابتی بهتر است با کارشناسان فروش یزد نساج در تماس باشید.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مقایسه حوله یزدی با حوله های تن پوش" هستید؟ با کلیک بر روی خانواده, کسب و کار ایرانی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مقایسه حوله یزدی با حوله های تن پوش"، کلیک کنید.