مراتع پلدختر و کوهدشت طعمه حریق شد

مراتع پلدختر و کوهدشت طعمه حریق شد

به گزارش کاماکس، پیام عالیخانی چگنی اظهار کرد: به محض اطلاع از طریق سامانه پایش و گزارشات مردمی، بلافاصله نیروها در محل حاضر شده اند و در حال اطفای حریق هستند.

ایرنا در خبری نوشت:وی افزود: از مردم تقاضا می شود برای آینده خود و فرزندانشان نکات ایمنی را رعایت کنند و مواظب جنگل ها باشند از طرفی اداره کل منابع طبیعی هم بخشی از این قضیه است و انتظار می رود طبق قانون، همه دستگاه های کشوری و لشگری پای کار باشند.

وی بیان کرد: از مقامات قضایی درخواست می شود با عاملان عمدی آتش سوزی ها برخورد قاطع و سنگینی داشته باشند تا درس عبرتی برای سایر متخلفانی باشد که امنیت ملی را به سخره گرفته اند.

امسال بیش از یک هزار و ۲۰۰ هکتار جنگل و مرتع لرستان طعمه حریق شده است.

۲۳۳۲۱۷

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مراتع پلدختر و کوهدشت طعمه حریق شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مراتع پلدختر و کوهدشت طعمه حریق شد"، کلیک کنید.