مالخری در پوشش ضایعات‌فروش/ اعتراف به ۹۱ سرقت

مالخری در پوشش ضایعات‌فروش/ اعتراف به ۹۱ سرقت

کاماکس/سمنان فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق حرفه ای و اعتراف وی به ۹۱ فقره انواع سرقت خبر داد و گفت: با دستگیری مالخر هویت سارق برملا شد.

سردار جلیل موقوفه‌ئی ۱۰ کاماکس با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره انواع سرقت در شهرستان دامغان دستورات لازم برای پیگیری سریع تا حصول نتیجه صادر و ماموران انتظامی شهرستان در قالب چند اکیپ تحقیقات خود را شروع کردند.

به گزارش کاماکس به نقل از فراجا استان، فرمانده انتظامی استان با اشاره به گشت زنی های بی‌وقفه و شبانه روزی ماموران و اشرافیت اطلاعاتی آنان افزود: سرانجام با شناسایی و دستگیری فردی که در قالب خرید ضایعات تعداد زیادی اموال مسروقه خریداری کرده بود، تحقیقات از وی آغاز شد .

سردار موقوفه‌ئی از اعتراف متهم به خرید مقادیر زیادی اموال مسروقه از تعدادی سارق خبر داد و اضافه کرد: با سرعت عمل پلیس یکی از سارقان اصلی و حرفه ای در کمترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اعتراف منهم در تحقیقات فنی ماموران به ۹۱ فقره انواع سرقت از جمله سرقت سیم و کابل برق اماکن خصوصی و دولتی و … خاطرنشان کرد:  تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سایر سارقان محلی شده توسط مالخر همچنان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان تاکید کرد برخورد قاطع هوشیارانه و همه جانبه پلیس با مالخران استمرار خواهد داشت و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه اقدام محرمانه مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

پایان خبر کاماکس

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مالخری در پوشش ضایعات‌فروش/ اعتراف به ۹۱ سرقت" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مالخری در پوشش ضایعات‌فروش/ اعتراف به ۹۱ سرقت"، کلیک کنید.