لغو تعطیلی پنجشنبه‌ها تا نیمه شهریور

لغو تعطیلی پنجشنبه‌ها تا نیمه شهریور

آفتاب‌‌نیوز :

«محمد حسین پارساییان» در خصوص جزئیات لغو این مصوبه گفت: با توجه به عبور از موج گرمایی استان، از هفته جاری کلیه ادارات استان در روز‌های پنجشنبه برای خدمت رسانی به مردم دایر می‌باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد: بر این اساس مصوبه تعطیلی ادارات و بانک‌های دولتی استان در روز‌های پنجشنبه تا پانزدهم شهریور ماه لغو شد.

به گزارش روابط استانداری یزد، پارسائیان گفت: مبنای ساعت کار ادارات استان همچنان تا ۱۵ شهریور ماه در روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶ تا ۱۳ و در روز‌های پنجشنبه از ساعت ۶ تا ۱۲ بوده و پس از آن ساعت کاری به روال معمول باز می‌گردد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لغو تعطیلی پنجشنبه‌ها تا نیمه شهریور" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لغو تعطیلی پنجشنبه‌ها تا نیمه شهریور"، کلیک کنید.