فعالیت باشگاه رشد استعداد‌های هنری و ادبی در راستای برنامه‌های راهبردی کلان

فعالیت باشگاه رشد استعداد‌های هنری و ادبی در راستای برنامه‌های راهبردی کلان

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد ماکو گفت: باشگاه رشد استعداد‌های هنری و ادبی جوان منطبق با اصول سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی و در راستای برآوردن برنامه‌های راهبردی کلان دانشگاه فعالیت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری کاماکس، مراسم گشایش دفتر باشگاه رشد استعداد‌های هنری و ادبی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل ماکو با حضور صدرا علی‌پور رئیس  و اعضای هیئت رئیسه این واحد دانشگاهی و دانشجویان عضو این باشگاه برگزار شد.

یعقوب نوروزی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماکو در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار کاماکس درباره اهداف و برنامه‌های باشگاه رشد استعداد‌های هنری و ادبی اظهار کرد: این باشگاه منطبق با اصول سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی و در راستای برآوردن برنامه‌های راهبردی کلان دانشگاه فعالیت خواهد کرد.

وی افزود: اهداف متفاوتی که از راه‌اندازی باشگاه رشد استعداد‌های هنری و ادبی مدنظر بوده شامل عدالت فرهنگی با رویکرد توسعه محور، توجه به هنر اقتصادمحور و تجاری‌سازی هنر، استعدادیابی و فعال کردن ظرفیت‌های پنهان دانشجویان در امور هنری و ادبی، پربار کردن و ارتقای کیفی جشنواره‌های هنری از این رهگذر و امیدآفرینی و ایجاد شورونشاط ویاری رساندن به خلق آثار هنری و رشد و پیشرفت هنر در جامعه است.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماکو ادامه داد: باشگاه رشد استعداد‌های هنری و ادبی در زمینه برگزاری کارگاه‌های مختلف مرتبط با موضوعات هنری-ادبی فعالیت خواهد کرد؛ بنابراین منطبق با این اهداف معاونت فرهنگی این واحد دانشگاهی اقدام به راه‌اندازی این دفتر در دانشگاه کرده و شورای دانشجویی پنج نفره در این مورد تشکیل شده که زمینه‌های مختلف هنری و ادبی، مانند شعر، دل نوشته، نقاشی، طراحی، تئاتر و … را شامل می‌شود.

 نوروزی بیان کرد: امید است این حرکت ارزشمند فرهنگی بتواند هر چه بیشتر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماکو رشد و توسعه یابد و دانشگاه شاهد حضور و فعالیت ثمربخش دانشجویان علاقه‌مند به هنر و ادبیات شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فعالیت باشگاه رشد استعداد‌های هنری و ادبی در راستای برنامه‌های راهبردی کلان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فعالیت باشگاه رشد استعداد‌های هنری و ادبی در راستای برنامه‌های راهبردی کلان"، کلیک کنید.